Etusivu

keskiviikko 24. elokuuta 2011

Mie vuosien varrella

Kuvia nuoruusajalta on melko vähän, koska suurinosa kuvista joita löysin oli vauvakuvia. Eli selvästi huomaa etten ole ollut mitenkään kauhea linssilude:D
Ja pahoittelen syvästi kuvien surkeaa laatua, koneella ne ei näyttäny tältä.. :D Ja osan kuvista bloggeri käänsi väärinpäin, joten anteeksi.. En jaksanut alkaa säheltämään niitä oikein.. :(
+ Mulla ei ole mitään hajua monistakaan kuvista, että minkä ikäinen olen niissä, joten yritän nakkoa jotku arvaukset:D

Synnärillä, en meinannu mahtua siihen "kärryyn" mikä siel oli.
Olin "pieni" lapsi, vain yli 5 kiloa.. :D

Oisko joku puolen vuoden ikäinen?
Noora vieressä.
Ja mie siis olen tieten tuo pienempi:D

Pikku-Neea pukee itse vaatteita.
Ja oliskohan joku parin vuoden ikäinen.

Ei mitään hajua minkä ikäinen,
ehkä joku viis-kuus..?

Tässä suurinpiirtein varmaan samanikäinen kuin
äskeisessä.
Noora vasemmalla ja mie oikealla:P

Menossa kai johonkin juhliin, eikä ikää ole varmaan
kovin paljo enempää kuin ylemmissä
Mie olen tuo joka on kuvassa alhaalla:D

Ja koko lumilinna tikkari kerralla suuhun.. :D

Virpomaan lähdössä.
Ikää joku 6-7..?
Noora vasemmalla ja mie oikealla

Joo, olin lapsena kaunis.. :D
Oiskohan jotain 5-6 vuotias..?

Noora vasemmalla ja mie oikealla.
Oiskohan ikää 6-7

Noora vasemmalla ja mie oikealla

Noora taasen vasemmalla ja mie oikealla.
Ja ikää taas varmaan joku 5-6..?

Oiskohan ollu 6v synttärit

Mie ylhäällä, Noora alhaalla:D

Oiskohan ollu ehkä 7-8v

Tässä kaunis synttäriasuni:D

Sairaalassa, oisko 7v, kun leikattiin nielu- ja kitarisat



Tässä oon vissii eka luokalla?



Jossain vaelluksella.
Mulla keltainen huivi, Nooralla sininen

Tässä taidan olla 9-10, ehkä 11.. :D

Eka luokan luokkakuva

Nelos luokan luokkakuva
(olimpa kaunis..) :D

6-luokalla

7-luokan luokkakuva
Ihan hirvee:DD

8-luokan luokkakuva
Jos mahollista niin yhtä kamala:D
Nää oli näitä "hevigootti"-aikoja..
Oivoi.. :D

Tämäkin kasiluokalta, mie olen tuolla tietokoneen vieressä

9-luokka

9-luokka vissiin tämäkin.
Noora vasemmalla, Mie oikealla
Mulla on ikävä tuota lookkia.. :(

Tämäkin tietääkseni 9-luokka..?

Amitsun ekalta taitaa olla?:)

Ihana lissupissislol kuva.
Tämä noin viikko synnytyksen jälkeen.. :D


Ps. Huomenna laitan (eli yritän jaksaa ja muistaa) kuvaa tästä uudesta tukasta!:)

3 kommenttia: