Etusivu

maanantai 15. elokuuta 2011

Love ur blog!

Eli ensiksi, otan osaa niiden puolesta joiden Link ur blog- postauksiin tulee miljoonia blogeja, koska jo nuissa muutamissa mulle tulleissa tuntu kestävän ikuisuus että sain kaikki selattua!
Mutta lempparini sain valittua:)
Siellä oli monia tosi ihania blogeja, ja monia jäin seurailemaankin ja joitakin seurasin jo ennestään, mutta osa niistä ei kuitenkaan päässyt listaani, koska en viitsi laittaa niitä kaikkia. (siis jäin oikeasti seuraamaan monia!):D
Eli tässä on sellaiset jotka jäi mieleen niin että muistin seuraavana päivänäkin millaisia ne ovat:D

MoreThanTeenLife
- Blogin pitäjä on mun ikäinen eli 17-vuotias tyär. Hänen pikku prinsessan LA on 30.8. ja odottelenkin jo innolla uutta pikkuista blogiruusua!<3
Blogissa tykästyin heti ensimmäisenä ulkoasuun, oli jotenkin kivan pirtsakka ja pinkkihän on mun lempivärikin!:P Blogin nimi on myös kiva.
Ensimmäisenä kun näkyi kuva blogin pitäjästä niin ajattelin, että voi luoja mikä ylimeikattu pissis, anteeksi vain sinulle Santsu, mutta ajattelin kirjoittaa ihan suoraan ja rehellisesti nämä.. :D Mutta kun lueskelin blogia niin huomasin, että hei toihan vaikuttaa pohjimmiltaan samallaiselta ku mie!:D
Tykästyin blogiin heti!

Another day another drama
-Jälleen minun ikäiseni bloggaaja eli 17 kesäinen. Loviisa on todella kaunis tyttö ja hänellä on järjettömän kiva tyyli kirjoittaa! Aika ylipirteä mun makuun, mutta ehkä juuri siksi ihastuin blogiin:D
Kuvia on paljon ja kuvat on nättejä.
Mukavaa vaihtelua lukea blogia, jossa ei vilise vauvoja;)

the way in my dreams
-Blogia kirjoittelee 18-vuotias nuori nainen, jonka vauvelin LA on helmikuussa 2012. (eli vuosi meidän pikkuisen jälkeen:)
Blogin ulkoasu on ihanan yksinkertainen, ei mitään turhaa sälää siellä. Stefi vaikuttaa kuitenkin itse jotenkin "höösääjältä":D Mutta sellainenhan miekin olen:P
Ihana blogi ja tykkään vauvelin "työnimestä":)

xoxo embbu
-Bloggaaja on 17-vuotias neitonen, joka on mun mielestä (anteeksi vain:D) järjetön pissis, mutta ihanankiva sellainen! Oon aina vihannut pissiksiä ja pissistyylisiä ihan älyttömästi, joten on hassua, että tykkään tästä blogista niin paljon!:D
Kiitos embbu, olet tehnyt musta avarakatseisemman!!<3 :D
Blogin ulkoasu on kiva ja pirtsakka, mutta samalla yksinkertainen. Eli siis täydellinen kokonaisuus!:)
Embulla on kiva tyyli kirjoittaa ja muutenkin vaikuttaa kivalta tyypiltä!

Ajattele suuria, mutta nauri pienistä.
-Mirella on 19-vuotias tyttö, joka kirjoittaa blogissaan kaikesta mitä maa päällään kantaa!:D
Blogin ulkoasu on myöskin silmää miellyttävä ja Mirellan kirjoitustyyli on mukava.
Mirella taitaa olla ainoa bloggaaja jonka tunnen myös netin ulkopuolella. MUTTA se ei ollut syy miksi valitsin hänet tähän listaan!:D
Tykkään blogista tosi paljon ja tykästyin siihen heti!:)

naaG - not an average Guy
- Blogia kirjoittelee 16-vuotias poika, joka opiskelee vaatetusalaa. Blogiin tykästyin jo ennen kuin kerkesin lukea mitään, ihan vain siksi kun kirjoittaja on poika!:D
Jannen tyyli kirjoittaa on kiva ja rento.. Piristävä..
Ja mielestäni on ihanaa, että nuori poika kehtaa kirjoittaa blogia, välittämättä muiden mielipiteistä, monien mielestä se voi nimittäin olla hassua.
Blogi on mielestäni ihana!


Siinä oli mun listaukseni!:)
Ja muistakaa, tuossa ei todellakaan ole kaikki mun lempiblogit. Niitä on niin monia, että tää postaus jatkuis ainakin kilometrin.
Listassa siis vain ne jotka sieltä parhaiten pisti silmään. Mutta kuten huomaatte varmasti niin monien teidän blogeihin olen lukijaksi liittynyt;)

9 kommenttia:

  1. Haha, kiitos kuvauksesta "järjetön" pissis :DDDDD!

    Luulin et oon päässy sen pissis vaiheen yli jo suurimmalti osin... :D Mut hienoo et oon onnistunu "laajentamaan" sun maailman kuvaas! Kyl me pissiksetki ollaa iha mukavii, mä ainaki. :D

    Mut samoin sulle, tykkään kans sun kirjotuksista ja blogista paljon ♥ !

    VastaaPoista
  2. Herrajumala!! Oikeesti, mä oon aiva shokis! :DD Kiitos tositosi kovasti! :p

    VastaaPoista
  3. Voi kiitos! Höösääjä olen, KYLLÄ :D Ja ekse niin mee että yksinkertanen on kaunista.. heh heh:D

    VastaaPoista
  4. Millon laitat niistä sun uusista hiuksista kuvia? :)

    VastaaPoista
  5. Voi kuule, tämä tukka on vielä tässä vaiheessa järkky:D
    Sitten kun laitan vielä yhden värin päähän, luultavasti ensi viikolla, niin sitten tulee kuvaa:)
    Nyt tämä on tämmönen ööö.. jotain punasen ja haalistuneen violetin väliltä:P

    VastaaPoista
  6. hihiiii :> kiitosta kovasti :p en oo pissis vaikka siltä näytänki!:D

    VastaaPoista
  7. Mie huomasin kun luin tuota blogias:)

    VastaaPoista