Etusivu

maanantai 29. elokuuta 2011

115

Teitä on ruudun silläpuolen tällä hetkellä 115!
Okei, aloitan nyt sanomalla kiitokset teille jotka jaksatte olla kiinnostuineita. Ja vielä suuremmat kiitokset teille ihanille, jotka jaksatte kommentoida ja piristää päivääni mukavilla kommenteilla!:)
Ja sitten, mielestäni olisi nyt arvonnan aika, vai mitä? :)

Palkinnot pidän vielä salaisuutena, ettei tule sellaisia osallistumaan, joita ei oikeasti kiinnosta blogi, vaan vain palkinnot.
Palkinnot siis paljastan kun voittaja on selvillä!:)
Palkinnon saa kolme ihmistä:)
Okei ja nyt sana palkinto alkaa joo kuulostaa tyhmältä kun sitä toistuu niin monta kertaa.. :D

Ja säännöt! Osallistumalla arvontaan saat automaattisesti yhden arvan, mutta (!!) sinulla on mahdollisuus tienata myös lisäarpoja!

1. Saat kaksi arpaa jos olet ollut lukija jo ennen arvontaa
2. Saat yhden arvan jos liityt lukijaksi
3. Saat yhden arvan jos kerrot blogissasi tästä arvonnasta (erillisessä postauksessa ja linkkaa postaus kommettisi perään)
4. Saat yhden arvan jos kerrot lempipostauksen blogistani
5. Saat yhden arvan jos annat blogiini liittyvää palautetta (ruusuja/risuja)
6. Saat yhden arvan jos muistan sinun kommentoineen aikaisemminkin


Sinulla on siis mahdollisuus saada jopa (seitsemän) arpaa.
Anonyymeillä siis mahdollisuus saada 3 (kolme) arpaa. Ja anonyymit, muistakaa laittaa joku hyvin erottuva nimimerkki!
Ja tehän tietysti muistatte ilmoittaa kommenttinne perään kuinka monta arpaa ansaitsitte, ettei minun tarvitse alkaa laskeskelemaan, eikö niin?;)
Sähköposteja ei tarvitse laittaa, niinkuin monien muiden blogien arvonnoissa, kysyn ne sitten palkintojen voittajilta.
Ja HOXHOX! Kun osallistutte, niin kommentoikaa vain yksi kommentti, johon sisältyy kaikki mitä tarvitsee, ettei minun tarvitse sitten alkaa ynnäilemään että mikä kommentti on jatkoa mihinkin kommenttiin.

Aikaa osallistua on sunnuntaihin 18.9.2011!

Kiitos!:)


EDIT//  Eli tein pienen muutoksen noihin arpojen tienaamiseen. Päätin, että pitäähän pitkäaikaiset lukijat "palkita" jotenkin paremmin. Eli jos olet ollut lukija jo ennen tätä arvontaa niin saat 2 (kaksi!!) arpaa.
(eihän se olisi reilua, että ihmiset, jotka liittyvät lukijoiksi arvonnan myötä, saisivat yhtä paljon arpoja kuin pitkäaikaiset lukijat;))

40 kommenttia:

  1. Olen ollut lukija ennen arvontaa ;).
    Mainostin: http://iknowthatimacrazybiaatch.blogspot.com/2011/08/tsekkaa-taa-blogi.html

    tykkään tästä postauksesta jotenkin xD:http://pittunenbabyboy.blogspot.com/2011/08/hyvaa-yota-ja-huomenta-ehdit-myohemmin.html


    Ja mä tykkään tosi paljon lukee sun blogia, koska tää on simppeli lukea. Etkä sä kaunistele asioita :) Ps. Luen sun joka postauksen :D!! :D saakeli.

    VastaaPoista
  2. Oon lukija jo ennen arvontaa, joten siitä yksi arpa. :)

    Lempipostaukseni on kysymyksiinvastailu ja kastetilaisuudesta tehty postaus.

    Ja sitten palautetta, kiva seurata sun ikäisen äidin elämää, kun itse oon samaa ikäluokkaa :) jatka samaan malliin ja peetulle terveisiä !

    elikkäs neljä arpaa jos oikein laskin!

    VastaaPoista
  3. Liityin lukijaksi juuri, mutta olen kyllä ennenkin selaillut blogiasi :) Yksi arpa siis siitä liittymisestä.

    Lempipostaukseni on mie vuosien varrella, koska on kiva nähä miten ihminen on muuttunut vuosien varrella :) tästä siis yksi arpa lisää.

    VastaaPoista
  4. Oon ollu lukija jo aika kauan (:

    Tykkään eniten postauksesta "Mie vuosien varrella"

    On tosi kiva et jaksat tehä postauksia usein. Sulla vois olla enemmän kuvia ittestäs (oon lukenu blogias joku puol vuotta eikä oo oikee vielkää mielikuvaa siitä miltä sä näytät)

    VastaaPoista
  5. Osallistun 5 arvalla. Eli olen ollut lukijana jo pidemmän aikaa.

    Lempi postaus on "mie vuosien varrella" ja muut toivepostaukset :)

    Ruusuja: kirjoitusvälit ja kirjoitus tyyli on aivan huippua! Tykkään lukea arki asioista ja sitten muustakin "extrasta". Ihanaa lukea teidän elämästä! :) Ihana myös saada nuorten äitien blogeista vertaistukea :)
    Risuja: ööö? En keksi nyt mitään, mutta kuvat on aina plussaa :D

    Olen aikaisemmin (enemmän siis kuin 1 kerran) kommentoinut tänne :)

    VastaaPoista
  6. Saan 6 arpaa!
    Eli olen ollut lukija jo ennen arvontaa,siitä kaksi arpaa.

    kerroin tästä omassa blogissani: http://ajattelesuuriamuttanautipienista.blogspot.com/2011/08/arvontaa.html

    kerron lempipostaukseni: "mie vuosien varrella"

    kerron palautetta: Ruusuja: Blogisi ulkonäkö on kiva ,mukava lukea ja aika koukuttava, luen nimittäin jokaisen postauksen!:) Osittain se, että olet "lapsuudenystäväni" avovaimo, sai minut lukemaan tätä, mutta lukisin, vaikken sinua tietäisikään!:) Ruusuja: öö..onko pakko olla? En nimittäin keksi yhtään!:D

    ja muistat varmasti minun kommentoineen sinulle!:D

    Toivottavasti laskin oikein?:)

    VastaaPoista
  7. 4 arpaa mulle! =)

    Eli oon ollu lukija jo aika kauan, en kyllä yhtään muista miten tänne eksyin mutta oon nykyään ihan koukuttunu näihin "vauvablogeihin" :D Joten 2 siitä.

    Lempparipostaus on varmaankin se Peetun kastetilaisuusopostaus. 1 siitä!

    Ja ruusuja sen verran että tää on tosi simppeli ja hyvä ulkoasu, ja helppolukusta tekstiä! Ei oo yhtään semmosta teinikieltä mikä vilisee "<333" tommosia ja ":>>>>>>" tommosia :D inhoon semmosta. 1 Tästäkin! =)
    Eli 4 siis kokonaisuudessaan.


    Ja risuja en nyt oikein muuta keksi muutakun että Lisää kuvia olis kiva saada =)

    VastaaPoista
  8. -Oon ollut lukija jo ennen arvontaa :)(2)
    -Lempipostaus.. Taitaa olla se suru-uutinen että koirasi jouduttiin lopettamaan, herätti sympatiaa :( Oma koirani kuoli tosiaan viikkoa aiemmin joten tunne oli tuoreessa muistissa. (1)
    - Blogin ulkoasu on simppeli ja on ihana seurata pittuisen elämän alkua :) Postauksia tulee sopivasti, niin kaikin puolin, TYKKÄÄN :) (1)

    en tiedä muistatko mutta siihen "Se on vain elämää ja elämä on joskus julmaa" kirjoittelin pahoittelut.

    Arpojahan tuli neljä :)

    VastaaPoista
  9. 2 arpaa, koska olen ollut lukija aiemmin,

    1 arpa, koska kerron tästä blogissani,

    Tykkään eniten siitä sun synnytyskertomuksesta, varsinki Akin näkemys oli jotenki aivan ihana :') eli 1 arpa

    Eli yhteensä 4 arpaa!! :)

    VastaaPoista
  10. - Olen ollut lukija jo ennen arvontaa (2).

    - Kerroin arvonnasta omassa blogissani http://followingthedancinghousewife.blogspot.com/2011/08/nenne-arpoo.html (1)

    - Lempipostaus oli synnytyspostauksesi! (1)

    - Sulla on kiva blogi, postauksia tulee sopivasti. Ulkoasu on selkeä. On kiva seurata teidän elämää (ja vähän myös naureskella ääliökommenteille, joita saat :D). Enemmä voisi kuitenkin olla kuvia, ne on aina kivoja. :-) (1)

    - Olen kommentoinutkin aikaisemmin, viimeisimpänä varmaan siihen postaukseen jossa kerroit että Peetu on sairaana... (1)

    Yhteensä siis 6 arpaa!

    VastaaPoista
  11. Lempi postaus oli se ku tulit kertomaan että kahdesta on tullut kolme :)) = 1 arpa
    Blogiasi on kiva seurata koska olet suunnilleen samaanikäinen kanssani ja itse olen vauvakuumeillut jo 3 vuotta :))= 1 arpa
    Kommentoinut olen myös mm sen että olen itsekin menossa unkariin :) Eli kolme arpaa jos muistat minut? :DD
    Terkuin Miljama

    VastaaPoista
  12. - Oon ollut lukija jo ennen arvontaa (2)
    - Kerroin tästä mun blogissa http://itsmyfuckinglifenotyours.blogspot.com/2011/08/nenne-arpoo.html(1)
    - Lempipostaus sun blogissa on tämä:http://pittunenbabyboy.blogspot.com/2011/06/kasvonaamiot.html ! Musta on ihan loistavaa että otatte välillä vähän omaa aikaa toistenne seurassa :) (1)
    - Ruusuja: Kirjoitat ihanan rehellisesti ja jotenkin erilaisesti. On myös tosi kiva seurata muidenkin nuorten äitien elämää kun itsekin oon sellainen . Päivität myös tarpeeksi usein ja laitat kivoja kuvia! Peetu on ihan hurjan söpö ja te ootte Akin kanssa suloinen pari ♥ !
    Risuja: Ei mitään pahaa sanottavaa tai korjattavaa sun blogissa. Ainoa asia mikä mua nyppii välillä on tyhmät anonyymit jotka inisee sulle tyhmistä asioista :( (1)

    Jos siis oikein laskin, niin 5 arpaa <:

    VastaaPoista
  13. Osallistun viidellä arvalla.
    Oon ollu lukija jo ennen arvontaa, en vain ole hirveästi kommentoinu.
    No ainakin yks kommentti löytyy!
    Lempparipostaus oli tuo sun kuvamuistelo vuosien varrelta.

    Ruusuja, kirjoitat ainakin suoraan etkä kaunistele turhia :)
    Muuta risuja en keksi kuin sen, että kuvia vois olla enemmän :)

    VastaaPoista
  14. olen ollut lukija varmaan päälle puolisen vuotta jo :) lempipostaus on tämä: http://pittunenbabyboy.blogspot.com/2011/05/maisteluja.html koska Peetun ilmeet on niin ihanat! :)
    hyvää blogissasi on se, kun kerrot avoimesti asioista ja sulla on kiva kirjoitustyyli. Olisi kiva jos kuvia olisi enemmän, ja myös sinusta ja Akista Peetun lisäksi :)

    eli osallistumisesta 1 arpa, lukijana olemisesta 2, palautteesta 1 ja lempilostauksesta 1, sekä aiemmin kommentoinnista 1 :) yhteensä 6 arpaa, josko mua nyt onni suosisi :D

    VastaaPoista
  15. oon ollu lukija jo ennen arvontaa:)

    lempparipostauksia on ollu kysymyspostaukset:)tai siis ne vastaukset niihin.

    ja ulkoasu on selkeä:)tää uus on parhain. kirjotat kivasti ja mun mielestä kuvia on sopivasti. risuja sen verran että erilainen banneri vois olla kivempi:)

    ^ nuista neljä arpaa. ja sit tää jos muistat mun kommentoineen:

    kommentoin joskus siihen postaukseen missä kerroit sulla ja akilla olevan vaikeeta ja ettet tiiä miten asiat menee. toivotin kai voimia ja et asiat selkiintyis ja kaikki menis hyvin :o

    VastaaPoista
  16. 5 arpaa mielestäni :)
    olen ollut lukija jo ennen arvontaa!
    olen varmastikkin kommentoinut ainakin kerran jos toisenkin :)
    lempi postaukseni oli/on ehdottomasti
    http://pittunenbabyboy.blogspot.com/2011/02/blog-post.html#comments
    oli kiva kuulla miten synnytys eteni jne!

    palautteenkin ajattelin vielä antaa!

    elikkäs pidän blogistasi tositosi paljon. En ennen seuraillut paljon blogeja, nyt seurailen parii kymmentä ja tää sun blogis on ehdottomasti kärkipäässä! peetu on söpö ja tekstiäsi on kivaa lukea! harmittaa kyllä kun en mennyt ostamaan me naiset lehteä, silloin kun siellä oli se juttu :/ eikös tää sulla ollut? montaa vauvablogia luen, joten toivottavasti ei nyt menny sekasi. en siis osaa antaa yhtään risuja!

    VastaaPoista
  17. 5. Saat yhden arvan jos annat blogiini liittyvää palautetta (ruusuja/risuja)
    6. Saat yhden arvan jos muistan sinun kommentoineen aikaisemminkin

    Olen ollut lukija jo ennen arvontaa (2)
    Linkkasin blogiini: http://ranskiksen.blogspot.com/2011/09/katsokaas.html (1)
    Lempi postaukseni on varmastikkin tuo synnytyskertomuksesi. On aina kiva lukea noita muiden kokemuksia ja katsoa kuinka erilaisia kokemuksia ihmisillä on! (1)
    Blogiasi on erittäin mukava lukea. Tämä oli vielä kaiken lisäksi ensimmäinen blogi mitä aloin oikein kunnolla seuraamaan ja siksi tänne bloggeriinkin alunalkajaan kirjauduin. Päivittäin käyn täällä katselemassa että joskos olisi tullut uusia päivityksiä teidän päivästä, niitä on aina ilo lukea. :) Risuja ei oikeastaan ole antaa kuin sen verran, että kuvia tahtoisin nädä enemmän. :/ (1)

    Ja jos nyt oikein laskin, sain 5 arpaa ja ehkä 6 jos muistat minun kommentoineen. :)

    VastaaPoista
  18. Olen ollut lukija ennen arvontaa (2)
    Lemppari postaus on se ristiäisistä kertova :) (1)

    VastaaPoista
  19. - Oon lukenu anonyymina sun blogia tammikuusta asti, mut en sit tiiä lasketaaks sitä?

    - liityin lukijaks, eiköhän nyt oo jo korkee aika ku puolvuotta lukenu sun blogii anona :-DD

    - lempipostaus on ehdottomasti tämä http://pittunenbabyboy.blogspot.com/2011/05/henkinen-ja-fyysinen-vasymys.html#comments !! Vaikka postausaihe on ikävä, mut uskallan ehkä jopa väittää, et jokainen äiti kokee joskus noin. Mut kaikki ei myönnä sitä. Itelläni nyt 2kk poika, mullaki toi ihan varmasti edessä päin. Mut joo, kirjotat tossa asiat niinku ne on, etkä kaunistele niitä, mun mielestä se tekee susta hienon ja vahvan naisen. Ja sit myös kaikki kysymys-vastaukset postaukset on ihan huippuja :)

    - palautetta blogistasi, ruusuja ehdottomasti siitä että kirjotat asiat suoraan, etkä kiertele ja kaartele. Sun postauksia on sen takii tosi kiva lukea :) Niinku tossa äsken sanoin, vaikutat tosi vahvalta ja fiksulta naiselta, sen takii tää sun blogi on yks mun lemppareista :) jatka samaa malliin!
    kuvia vois olla enemmän ;)

    - oon kommentoinu anonyymina, mut anona ei pahemmin jää mielee nii tuskin muistat :D

    Pisteitä mulle tuli 3 :) (5 jos lasket mukaan et oon lukenu anona sun blogia alusta asti ;D)

    - JUULI

    VastaaPoista
  20. Olen lukija, tosin en muista olenko lukija nimettömästi vai ihan näkyvästi. Saan kuitenkin tiedon bloggerin hallintapaneeliin kun kirjoitat uuden postauksen :D

    VastaaPoista
  21. Olin lukija jo ennen arvontaa. Tykkäsin synnytyspostauksesta ja sitten vastauspostauksista ja ja.. :) Blogisi on tosi kiva ja sulla on kiva tyyli kirjottaa!Jatka samalla lailla! Ps.Peetu on ihan supessöpö. Saisinkohan 4 arpaa?:)

    VastaaPoista
  22. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  23. Olen ollut lukija jo ennen tätä kilpailua :)

    Lempipostaus on ehdottomasti synnytyskertomus!

    Risuina sen, että kuvia vois olla enemmän, ruusuina se että kerrot asioista niinkuin ne on, huolimatta siitä että olet varmasti saanut paljon negatiivista palautetta nuoresta iästäsi. Vaan nuorena jaksaa ;)

    Olen kommentoinutkin, ainakin yhden kerran tämän lisäksi. Siihen postaukseen missä puhuttiin uuppaamisesta :D

    Eli 4 arpaa, 5 jos muistat kommentoinnin :)

    VastaaPoista
  24. Lempipostauksiin kuuluu mm. "mie vuosien varrella"
    Palautteeksi kehun blogiasia, joka kertoo aidosti sinusta!
    Liityin lukijaksi.

    Eli yhteensä neljä arpaa.

    Iloista syksyn jatkoa!

    VastaaPoista
  25. Oon lukija jo ennen arvontaa, joten kaks arpaa :--)

    - Kaba

    VastaaPoista
  26. Mäkin voin osallistua kilpailuun!! Osallistun nyt vaan yhellä arvalla koska en oo esimerkiks liittyny lukijaksi ( mut käyn täällä joka päivä silti kattomassa oisko tullu jotain :D ) Oon lukenu jokaikisen postauksen :) Mut yhellä arvalla siis mukana!
    Terkuin "Sipuli" (kai nimimerkillä saa osallistua:D?)

    VastaaPoista
  27. Olen ollut lukija jo ennen arvontaa. (2)
    Lempparipostaus on "mie vuosien varrella." (1)
    Lisää kuvia toivoisin! (1)
    Elikkä 4 arpaa :)
    En muista oonko kommentoinu aikasemmin.

    VastaaPoista
  28. Olen ollut lukia jo ennen arvontaa :) elikkä 2
    Kuvia saisit laitella enemmän eli siitä hieman risusia, 1
    3 arpaa siis minulle :)

    VastaaPoista
  29. - Osallistumalla arvontaan saan 1 arvan.
    - Anonyyminä olen seuraillut, mutta nyt painoin "liity lukijaksi", joten saan 2. arvan.
    - Kerron lempipostaukseni, 3. arpa (katso alapuolelta)
    - Annan blogiisi liittyvää palautetta, 4. arpa (katso alapuolelta)

    Eli YHTEENSÄ 4 arpaa.

    Lempipostaus: Unkari
    http://pittunenbabyboy.blogspot.com/2011/08/unkari.html
    Pidän kulttuurista, joten tätä postausta oli todella mukava lukea/katsoa, kun kuvia on noin paljon! Kiva myös, että itse esiinnyt parissa kuvassa maisemakuvien lisäksi.

    Palaute:
    Aloitan heti risu-lauseella, mutta mä etenen ulkonäöstä sisältöön :D Mä en tykkää, että kun tänne sun sivulle tullaan, niin toi teidän kuva vie koko näytön ekaksi. Siis toi otsikko-kuva homma, se voisi olla vähän pienemmässä mittakaavassa. Otsikko-kuva-hommelin kuvat ja noi tekstit ovat monipuolisia ja tykkään niistä kovasti! Nuo gallupit on kans kivoja.

    Ruusuja saat myös siitä, että käytät vissiin medium-kokoisia kuvia postauksissa, ettei kuvat vie koko näyttöä. Postaustesi fontti on hyvä(usko tai älä, mä olen luopunut hyvästä blogista ärsyttävän fontin takia). Tykkään noista postauksista, missä on kuvia sun ja teidän elämästänne. mm. se missä esittelit nuoruuden tyyliäsi, teidän kämppää ja lastasi olivat kivoja. Enemmän kyllä voisi siltä olla kuvia elämästäsi, mutta senhän päättää jokainen kuinka paljon haluaa nettiin laittaa. Niin, ja Peetun kasvamisesta ja kehittymisestä voisit kertoa!

    Iiris

    VastaaPoista
  30. - Osallistumalla arvontaan saan 1 arvan.
    - Anonyyminä olen seuraillut, mutta nyt painoin "liity lukijaksi", joten saan 2. arvan.
    - Kerron lempipostaukseni, 3. arpa
    - Annan blogiisi liittyvää palautetta, 4. arpa

    Liityin nyt viimein virallisesti lukijaks vaikka oonkin seuraillu blogiasi jo useamman kk:n ajan.

    Oli vaikee valita lempparipostausta, koska mun mielestä kaikki sun postaukset on hyviä ja suht. monipuolisia. Mutta mun mielestä http://pittunenbabyboy.blogspot.com/2011/06/back-in-business.html tämä postaus on tosi kiva ihan vaan jo sen vuoks että siinä on aivan törkeen söpösiä kuvia!

    Ruusuja: Simppeli ulkoasu, helppo lukuista tekstiä, kuvista iso plussa! niitä ei voi olla koskaan liikaa :)

    Risuja: Sanon samaa kuin jo varmasti muutkin, mutta tuo alotuskuva on liian iso kun se vie koko näytön. Muuten ei mitään valittamista!

    Terkuin Roosa
    (4 arpaa siis minulle)

    VastaaPoista
  31. Kolmella arvalla mukana:
    osallistuminen ja lukijaksi liittyminen sekä risuja aloituskuvasta

    VastaaPoista
  32. jee kerkeän vielä osallistua kun taas pitkästä aikaa tulin blogiasi lukemaan :) Ja nyt voisin lukijaksikin ihan liittyä.. mun lemppari ja mieleenpainuvin postaus on ollu se ku aki, teijän äiti ja sinä kirjotitte sun raskauden ilmitulosta :)
    Mää ainaski tykkään sun blogista ja tykkään tosi paljon kun tulee niin aidosti kaikki asiat selville eli tulee sekä negatiivisia että positiivisia juttuja etkä anna sellaista kuvaa että elämä olisi yhtä pumpulilla leijumista!

    T Mimma
    ps. mulle tuli sitte vissiin neljä arpaa :)

    VastaaPoista
  33. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  34. http://eheaksi.blogspot.com/2011/09/1-esittele-itsesi.html

    yksi arpa

    hyvä postaus: http://pittunenbabyboy.blogspot.com/2011/08/joku-epaasiallinen-otsikko.html Mielenkiintoinen keskustelu!

    kaksi arpaa

    Liityn lukijaksi

    kolme arpaa

    ja palautett Vast tänään löysin, mutta kirjoitat toisaalta aika aikuismaiseen sävyyn, mutta kieltämättä jostain ajatuksista huomaan huomaavani, että olet vielä aika nuori..

    neljä arpaa siis

    VastaaPoista
  35. 3 arpaa! Yksi automaattisesti, yksilempipostausksesta(toi uusin missä kerrot sen vesi jutun yms.) ja sitten palautetta: blogi on kivannäkönen ja kirjotat hyvin. Voisit vaan kirjottaa vähän useemmin:)
    +++ liityin viel lukijaksi, eli 4 arpaa:) poistin edellisen kommentin ja laitoin uusiks

    VastaaPoista
  36. Olen ollut lukija ennen arvontaa (2 arpaaa)

    Lempi postaus on synnytyskertomus ja kaikki kysymyksiin vastaus postaukset :) (1 arpa)

    Palautetta: Kuvia ja postauksia voisi olla enemmän/useammin :) Kirjoitustyyli on kiva ja kirjoitat suoraan turhia kaunistelematta! :) (1 arpa)

    Olen kommentoinut aikaisemminkin, mutta en tiedä muistatko?

    Eli 4 arpaa ja jos muistat kommentoinnit niin 5 :)

    VastaaPoista
  37. Kahdella arvalla mukana eli olen ollut siis lukija jo ennen arvontaa. :)

    VastaaPoista
  38. Osallistun!

    Oon ollut lukija jo aiemmin, ja taidan olla aiemminkin jotain kommentoinut :-)

    VastaaPoista
  39. Uutena lukijana osallistun yhdellä arvalla!

    -Mymmeli-

    VastaaPoista
  40. osallistun !
    2 arpaa, olin lukija jo aiemmin :)
    1 arpa, mun lempi postaus on sun synnytyskertomus :D
    1 arpa, kun annan palautetta, eli kirjotat tosi hyvin ja käyn päivittäin kattomasssa ootko kirjottanu tänne :) saisit kirjoottaa useemmmin !
    eli arpoja yhteensä 4

    VastaaPoista