Etusivu

maanantai 12. joulukuuta 2011

Luukku 12

Luukun 12 alta paljastuu vastauspostaus!:)






Osaako Peetu jo puhua?

Ei osaa vielä juurikaan.
Osaa sanoa vilkuttaessaan "heihei", mutta sanoo sen heijjeii. :)
Välillä jotkut sanat kuullostaa siltä, että ne olisi tarkoituksella sanottu, ja 
ne kuulostaa siltä kuin "pitääkin".

Mikä on yllättänyt äitiydessä?

Ei oikeastaan mikään.
Mulla on kuitenkin kolme pikkuveljeä, joita olen hoitanut paljon.
Eli tiesin kuitenkin, mitä on tulossa ja millaista se on.

Mitä et osannut odottaa/luulit erilaiseksi raskausaikana?

Pikkuveljieni takia tiesin pääosin, millaista raskaus on, koska olen 
tietysti seurannut kolmea äitini raskautta niin läheltä.
Oikeastaan eniten yllätti se, miten vahvana kaikki ihmeelliset
ruoka-aine himot tuli. Jos jotain teki mieli, niin sitä oli saatava!:D

Oletko ajatellut meneväsi ensi syksystä/keväästä töihin 
tai opiskelemaan? Mitä/minne?

Ensin ajattelin jatkavani turvapuolen opiskeluja tammikuussa,
mutta aloin ajattelemaan asiaa, niin en halua laittaa Peetua vielä hoitoon.
Hän kuitenkin on ensimmäinen lapsi ja lapset ovat pieniä vain kerran. 
Aion nauttia nyt tästä Peetun vauva/taaperoiästä!
Olen kotona ainakin sen ajan kun Aki on armeijan harmaissa.

Olen myös miettinyt sitä opiskelua.
Turva-ala kiinnostaa kyllä edelleen, mutta nyt on alkanut kiinnostaa
myös mielenterveys- ja päihdehoitajan työ.

Millainen joulu teille on tulossa?

Kerroin tästä jo yhden luukun alla;)
Mutta perheen kesken. :)

Mitä haluaisit joululahjaksi? 
Mitä Peetu?

Minun joululahjalistani on jo ilmestynyt postauksena
ja jonkun luukun alle tulee myös Peetun lahjalista:)

Koetko olevasi muuttunut paljon Peetun synnyttyä?

Olen mielestäni muuttunut ihmisenä tosi paljon, olen aikuistunut
ja muutekin mielestäni muuttunut paljon parempaan suuntaan!
Olen paljon itsevarmempi, iloisempi ja sosiaalisempi.

Millaista teidän elämä nykyään verrattuna vauva-aikaan on?

Ei mielestäni ole muuttunut juurikaan.
Tietysti joutuu enempi juosta Peetun perässä kun hän on alkanut
nousemaan ja kävelemään.
Onneksi meitä on kaksi!:D

Oletteko puhuneet Akin kanssa naimisiinmenosta?

Ollaan, mutta meillä ei ole mikään kiire.

Odotatko innolla Peetun ensimmäistä joulua?

Odotan, todellakin!

Mikä on sun lempiruoka?

Tykkään tosi paljon lasangesta, spaghetista ja jauhelihakastikkeesta,
poron/hirvenkäristyksestä ja pottumuussista ja muista tämmösistä
perus kotiruuista.

Kumpi on parempi kokki, sinä vai Aki?

Mie todellakin!
Aki ei osaa tehdä ruokaa.. Paitsi juustopastaa.. :D

Kummalla on pitempi pinna, sinulla vai Akilla?

Se riippuu aika paljon asiasta.

Onko muuta alaa, jota haluaisit opiskella kuin vartija?

Mielenterveys- ja päihdehoitaja.

Mitä hiustuotteita ja meikkejä käytät päivittäin?

Hiuslakkaa, ripsaria ja kajalia.

Jos olisit tilanteessa, jossa sinun pitäisi päättää perheesi
ja ystäviesi väliltä, kumman valitsisit?

Onneksi en tule joutumaan sellaiseen tilanteeseen.
Mutta perhe tietysti.

Kauanko olette olleet Akin kanssa yhdessä?
Ettekö ole kihloissakin jo?


2 vuotta ja 2 kuukautta.
Ja ollaan kihloissa.

Kauan olitte seurustelleet, ennen kuin tulit raskaaksi?


8 kuukautta, mun laskujen mukaan:D


Mie olen kyllä pettynyt kun kysymyksiä tuli niin vähän! Mutta kiitos näistä, jotka tulivat!:)

3 kommenttia:

  1. pakko muuten kyssyy että, onko akilla vielä se talli/kellari? :D

    VastaaPoista
  2. hö jos olisin tiennyt tästä kyselystä, niin varmasti olisin kysellyt :) tainnut mennä kyseinen kysymyspostaus ohitse :)

    VastaaPoista