Etusivu

keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Kuveja

Joulu meni oikein mukavasti. Ensin vierailtiin Akin äidin luona, jonka jälkeen meidän äidin luona.
Mutta, koska kuvat kertovat enemmän kuin sanat, niin täältä pesee!:)






Voi että, mitäs näin isosta paketista löytyy?


No pulkat tietysti!
¨






Peetu sai kahdet reinot, henkselit ja tutteja

Mie ja Aki saatiin maailman ihanimmat tossut

 Lisäksi saatiin paljonpaljon muuta. Kaikkea en ala kuvaamaan, menisi liikaa aikaa.. :)
Peetu sai vaatetta paljon.
Mie ja Aki saatiin mm. salkkareiden boxi, vaatetta, suklaata, jnejne..

Ja sitten..
Joku pyysi laittamaan kuvaa kakusta jonka tein pikkuveljeni synttäreille.
Synttärit ovat kylläkin vasta huomenna, mutta tässä kuitenkin kakku!:)




15 kommenttia:

  1. Vitsi toi kakku on kyllä upee ! : O

    VastaaPoista
  2. jotenki outoo et pojalle ostetaa pinkit reinot.. :D

    VastaaPoista
  3. Itsehän en käyttäis pinkkejä reinoja Pojalla..

    VastaaPoista
  4. Onko joku käskeny teän käyttää?;)

    Tosimiehet käyttää pinkkiä, senkin vanhanaikaiset kukkahattutädit!:)

    VastaaPoista
  5. Haha huippu vastaus Neea!:D Mie ainaki voisin käyttää pojalle pinkkiä ja tytölle sinistä! :) Ei ole minun mielestä mitään poikien ja tyttöjen värejä:D

    VastaaPoista
  6. Voi että, toi kakku on kyl mahtava! :)

    VastaaPoista
  7. aivan sairaan upee toi kakku! :)

    VastaaPoista
  8. haha miksei muka pojalla sais olla pinkkiä :DD:D vanhanaikasta ajattelua joillakin .. inhoon tota että on tyttöjen värit ja poikien värit! se on niin suloista jos tollasella pikkupojalla on esim pinkki paita (: mut jokasella on oma mielipiteensä ja päättäkööt ite miten lapsensa pukee ja antaa muidenki päättää (; peetu on supersöpö<3

    VastaaPoista
  9. No oho! Etpä osaa ottaa ollenkaan "kritiikkiä" vastaan. Jokuhan vaan ihan nätisti kirjoitettuna ilmaisi mielipiteensä ja sä vastasit noin törkeästi. Kun sä kirjoitat tänne nettiin julkisesti, niin että kaikki pystyy lukemaan tätä, niin pitää osata ottaa kritiikkiä vastaan tulistumatta siitä. Jokaisella on oma mielipide ja OIKEUS siihen. Turhaan sinä siitä suutut jos joku sanoo että ei käyttäisi noita reinoja omalla pojallaan. Käytä sinä toki niitä sinun pojallasi jos haluat, mutta älä hauku ketään kukkahattutädiksi.

    Ei sussa ilmene ollenkaan toi äiteys, vaikka Peetun syntymästä onkin jo aikaa paljon!
    Mä asun samalla paikkakunnalla kun sä ja olen vuoden nuorempi.. ja niin paljon ajattelutavat eriävät. Mua on kiusattu ihan aina, ja silti osaan ottaa kritiikin vastaan vittuilematta.

    Koita sinäkin aikuistua, se olkoon sun uudenvuoden lupaus!

    -Se tyttö jonka sinäkin tiedät, ollaan me joskus sananenkin vaihdettu.

    VastaaPoista
  10. Haha, oot nolo!:D

    Osaan ottaa kritiikkiä vastaan, mut kerroppa miks mun pitäis ottaa?:D
    Tarviiko muiden alkaa mulle mutiseen siitä, et mun lapsellani on pinkit reinot? :D
    Myös mulla kai on oikeus mielipiteeseen, niin miks mun mielipiteistä sit aletaan valittaan?:)

    Ja millähän perusteella mussa ei ilmene äiteys?:D Sillä perusteella, etten jaksa kuunnella muiden valituksia?
    Ja oon ihan vaan tyytyväinen, ettei meillä oo sama ajattelutapa, en nimittäin haluais olla noin ahdasmielinen:)
    Ja miteshän se sun kiusaus liittyy tähän mitenkään?:D

    Sori, en ruukaa tehdä uudenvuoden lupauksia..:)
    Ja olen muutenkin aikuistunut lähiaikoina TODELLA paljon, joten älä tule höpisemään jos et tunne tarpeeksi hyvin.. :)

    Kerro toki kuka oot, on nimittäin melko noloa tulla mussuttaan nimettömänä.
    Vai onko sun mielestä oikein, että mie kirjotan omalla nimellä ja heti tullaan mielipiteistä valittaan. Kirjota toki siekin nimelläs!:)

    Tuskin edes oikeasti tunnet mua, helppohan se on nimettömänä tulla valittaan, koska muka tuntee:DD

    VastaaPoista
  11. Oon hyvin pettynyt tapaasi kohdella noita (muitakin) anonyymejä :O
    menetit juuri kaksi lukijaa :<
    Ennen tykkäsin lukee, en enään kun ilkeilet ja oiikein mässytät ilkeyttäs anoille..
    Mun kaverikaan ei enää lue kun oot niin ilkiä.
    Kukaan ei oo sun toimintaas kritisoinnu, sanonu vaa että hassua kun on pinkit reinot. Ja sinä heti tulistuit siitä :o hassu maailma.
    Kuitenkin, kaks lukijaa lähti nyt.

    VastaaPoista
  12. Tiedätkö.. Aina ei jaksa olla ystävällinen, jos joutuu aina kuunnella valitusta ja vittuilua siitä kun on niin nuori äiti.
    En nyt sano, että he ois niin väittänyt, mutta jos on huono päivä, niin siihen ei kaipaa enää valituksia!

    Mulla ei ole mitään tarvetta miellyttää ketää, ihan tosi! Jos ei kelpaa, niin hei hei!
    Kirjotan edelleen tätä blogia pääasiassa itselleni, joten en aio miellyttää ihmisiä sen takia, että saisin lisää lukijoita!

    Että hyvää uuttavuotta sulle!:)

    VastaaPoista
  13. Mistä vetoo että noi "kaks anoo" jatkaa lukemista ihan samaan tapaan : D

    VastaaPoista
  14. Niin mieki veikkaan:D
    Ja empä mie varmaan paljoa menetä vaikkei jatkaiskaan:D

    VastaaPoista