Etusivu

keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Kysymys teille!

Mie olen miettinyt, jos vaihtaisin blogini nimeä.
Blogin nimihän on lähtöisin siitä, kun olin raskaana, niin kutsuin Peetua "Pittuiseksi" ja kun hän syntyi, niin olihan hän pieni.
Nyt ei tietenkään tule kutsuttua sillä nimellä, eikä Peetu enään niin kovin pienikään ole.
Vaikka onhan tämä blogi kuitenkin tuttu tällä nimellä, niin pitäsikö sitä vaihtaa ollenkaan..

Mutta koska tehän tätä blogia luette, niin kysyn siis teiltä!
Mikä nimi olisi hyvä blogilleni?
Vai pitäisikö kenties säilyttää se tällaisenaan?


Toivoisin mahdollisimman paljon mielipiteitä ja ehdotuksia juuri teiltä! :)

4 kommenttia:

  1. Minun mielestä blogin nimi on nyt tosi hyvä ja muistiinjäävä. :)

    VastaaPoista
  2. mun mielestä pittunen on hyvä nimi:) se ei sillee uppoo muiden tämmösien blogien sekaan

    VastaaPoista
  3. Samaa mieltä ensimmäisten kommenttien kanssa. Nykyinen nimi on hyvä. :) On jo jäänyt mieleen!

    VastaaPoista
  4. juuuu samaa meltä muitten kanssa ! pittunen on ihana nimi :) ja mun on pakko sanoo että peetu on oikeesti maailman sulosin vauveli ja tää sun blogi on aivan yli-ihana <3 voisin kattoo loputtomiin noita teijän kuvia :)

    VastaaPoista