Etusivu

perjantai 6. tammikuuta 2012

Selvennys

Nuo jutut mitä tuolla keskustelupalstoilla liikkuu, näyttää vain paisuvan koko ajan!
Mulle on tullu jopa sähköpostiin vittuiluja ja uhkailuja ja valituksia..
On uhattu mua, Peetua, Akia, mun sukulaisia ja uhkailtu että ilmoittavat sossuille, että käytän huumeita ja laiminlyön lastani..

Ajattelin nyt selvennykseksi kirjoittaa teille:

En ole käyttänyt, enkä edes kokeillut ikinä huumeita. Ei kävisi mielessäkään. Olen kyllä nähnyt mitä huumeet tekevät ihmisille, en halua sellaista itselle.
En ole myöskään raskaana, enköhän mie ilmoittaisi siitä tänne.. Miksi salata sellaista mistä olisi oikeasti ylpeä?!

Ja ei.. En laiminlyö lastani! Teen kaikkeni hänen eteensä ja rakastan häntä koko sydämestäni.
Peetu tulee aina olemaan elämäni tärkein ihminen, siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Tekisin ihan mitä vain hänen puolestaan!

Mielestäni en myöskään ole huono äiti, jos joku on eri mieltä niin olkoot, ei minua haittaa. Turhaan minulle tullaan valittamaan siitä, että olisin huono äiti, koska tiedän itse olevani oikein hyvä äiti!

Olen kyllä kokenut elämässäni vaikka ja mitä, hyvää ja pahaa.. Myös joitain tosi pahoja asioita, joita ei tämän ikäisen olisi kuulunut kokea, eikä oikeastaan minkään ikäisen.
Jos luulette oikeasti voivanne masentaa ja lyödä mut lyttyyn noilla jutuillanne, niin voin vannoa ettei tule onnistumaan!
Kokemukset on vahvistanu mua niin paljon, ettei tuntemattomien lapselliset syytökset ja haukkumiset saa kaadettua mua.

12 kommenttia:

  1. Valitettavasti nää nettihaukkujat ovat niitä, joilla puree omassa elämässään joku ja niiden on pakko saada alistaa/haukkua muita, että omassa valossaan näyttäisivät/tuntisivat paremmin..

    Myös on niitä, liikaakin, joille riittää blogin otsikon näkeminen siihen mitä mieltä he ovat kenestäkin, sen jälkeen ne alkavat ja yrittävät keinoilla millä hyvänsä saada uhrinsa tuntemaan itsensä huonosti. Mitä enemmän näille antaa syytä uskoa siitä että ovat vähänkin onnistuneet, sitä enemmän se ruokkii niiden halua tehdä tätä jatkossakin, sama pätee arki elämän kiusaamiseen.

    Valitettavasti, kaikkia ei voi miellyttää, vaikka kovasti haluaa. Tärkeintä että oma lapsi on tyytyväinen.

    Jos tulen itse saaman ilkeitä kommentteja, aion julkaista ne, ja vastata niihin tyyliin "Kiitos mielipiteestäsi" tai "En kommentoi" :D Mutta usko itseesi, tiedät itse parhaiten kuinka hyvä äiti lapsellesi oot, koska se mitä blogissasi kirjoitat ei ole kaikki mitä lapsesi vuoksi tehdään.

    VastaaPoista
  2. No huhhuh :O Mä en tajua miten ihmiset edes kehtaa.
    Sen vielä nyt tajuaa kun jotkut alentuu keskustelupalstoilla solvailemaan, mutta sitten että lähettää sähköpostilla tollasia uhkailuviestejä ja muuta O_o

    Koita kestää!

    VastaaPoista
  3. Kannattaa oikeesti ilmottaa poliisille jos tulee jotain pahoja uhkailuja! Ei kenenkään tollasta tarvii kestää! :(

    VastaaPoista
  4. voieiiii ;s kaikkee ne ihmiset sitten keksii ..

    VastaaPoista
  5. Mä ainakin uskon että sä olet just Peetulle kaikkein paras äiti. Tsemppiä teille! :)

    VastaaPoista
  6. Luin ainakin yhden ketjun...Ei vaan voi käsittää, miksi ihmiset keksii tuollasia.. Kannattaa varmaan poliisille sanoa jos alkaa oikein pahoja uhkauksia tulemaan. Eihän se ole oikein. Jollaki ei vain ole muuta tekemistä.:/

    Sinä olet paras äiti Peetulle! <3

    Toivottavasti nähdään perjantaina:)

    VastaaPoista
  7. ihan törkeetä että jotkut keksii tollasta paskaa! onko ihmisillä tosiaan niin tylsää että pitää jossai keskustelu palstoilla puhua muiden asioista ja keksiä sitten vielä jotain omia juttuja lisäksi :/ olen varma että sä olet tosi hyvä äiti peetulle, ei tollasista idiooteista kandee välittää :)

    VastaaPoista
  8. Mistä ihmeestä ihmiset keksii tollasia syytöksiä? Mun mielestä oot oikeen mallikas nuori äiti ja kaikin puolin hyvin hoitanu Peetun! Tsemppiä, kyllä sää pärjäät!

    VastaaPoista
  9. älä välitä tommosista :)

    VastaaPoista
  10. heei ootko poistanu fomspringin .O ?

    VastaaPoista
  11. Kiitos teille kaikki ihanat!<3:)

    Yritänhän mie olla välittämättä noista, mutta kyllä jotkut menee vähän liian henkilökohtaisuuksiin..
    Mutta mun mielestä ainakin nuo palstat on alkanu hiljentymään pikkuhiljaa, entäs teistä? :)
    Ehkä ne on tajunnu, etten voi ihan kamala olla kun näin moni on mun puolella:D

    En ole poistanu Formia, vaihdoin nimen mun unohdin päivittää sen tuonne.. :P

    VastaaPoista