Etusivu

perjantai 9. syyskuuta 2011

Hey dudes!

Vielä yhdeksän päivää aikaa osallistua tuohon arvontaan.
Muttamutta.. Teitä on osallistunut 19..?!
Lukijoita on 130..
Ja päivittäin blogissani käy yli 300 ihmistä! Ja 19 on osallistunut arvontaan..?
Skarpatkaahan nyt vähän mussukat!;) Eihän tuommosen määrän kanssa hyövytä edes arpoa. Ja myöntäkää nyt, että teillä on aika hyvät mahkut voittaa, arpoja kuitenkin on mahdollista saada jopa seitsemän kappaletta!
Hipihipi nyt osallistumaan;)

Ps.
Uutta kuvaushaaste-postausta tulee heti kun kykenen pysymään hengissä 15min kauemmin..
Oon nyt muutaman päivän juonu ainoastaan mehua ja vettä ja syöny juotavaa jukurttia, en mitään muuta..
Tänään Aki sitten ajatteli, että haempas ranskalaisia, niitä Neea ei varmasti voi vastustaa ja saa ainakin jotain sitten syötyä..
No.. Söinhän minä, koska mielestäni oli ihanaa, että Aki hakee ranskalaisia mulle sen takia kun tietää, että tykkään niistä sikana ja halus, että syön edes jotain..
Mutta.. Mulla meni yli tunti syödä ne ja lähes itkin jokaisen nielaisun välissä.

1 kommentti:

  1. Mä en ainakaan jaksanut alkaa miettii vastauksia kaikkeen :D
    Yleensä tulee viivähdettyä yhdessä blogissa hetki ja sit eteenpäin joten ei mulla ollu aikaa..
    Ehkä mä josssain vaiheessa tuun takas paremman ajan kans..
    Iloista lauantai-iltaa ja hyvää yötä!

    VastaaPoista