Etusivu

torstai 29. syyskuuta 2011

Haaste

Sain haasteen Piialta.
Kun sinut on merkitty, sinun olisi tarkoitus kirjoittaa muistiinpano, joka sisältää 25 satunnaista faktaa, tapaa tai toivettasi. Lopuksi haasta 5 ystävääsi. Jos minä merkitsen sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän. Minulta haasteen saavat: MirellaSantsUTiuskiViivi ja Teya.
(yritin kattoa semmosia, joilla ei viel oo tota)

1. Pidin ennen blogin kirjoittajia tyrkkyinä huomionhakijoina, mutta kun aloin ite kirjottaa, tajusin ettei se ole huomion hakemista vaan ajatusten purkamista.


2. En aikonut ikinä tehdä lapsia.


3. En pysty nukkua jos joku kaapin ovi on auki. Jos joskus jää kaapin ovi auki ja huomaan sen kun makoillaan jo sängyssä niin pyydän Akia käydä sulkemassa sen, koska en itse uskalla.


4. En uskalla roikottaa käsiä/jalkoja pimeässä sohvan/sängyn reunan yli. 


5. Pelkään pellejä, lintuja, ukkosta, ötököitä, perhosia, pimeää, korkeita paikkoja, ahtaita paikkoja, kuolemista, hissin jumiutumista, menettämistä, mörköjä, jnejne..


6. En osaa laittaa nukkumaan jos en anna Akille yöpusua. Vaikka olisin sille vihainen niin silti annan yöpusun ja käännän sen jälkeen selän.. :D


7. Tykkään olla huomion keskipisteenä, mutta silti se ahdistaa jos kaikki huomioi mua:D


8. Rakastan vihreää mehukattia.


9. En pysty olla edes yhtä päivää lukematta blogeja läpi. Jos olen, tulee semmoinen olo, että jään jostain paitsi.


10. Minun täytyy aamulla heti kun herään, päästä käymään koneella, muuten koko päivä on pilalla:D
Akia ärsyttää se tosi paljon:P


11. Olen koukussa Big Brotheriin.


12. .. ja Salkkareihin.


13. Rakastan joulua ja synttäreitä ja kaikkia juhlia. Mun mielestä pitäis joka päivä olla joku juhla:D


14. Rakastan leipomista! Voisin leipoa vaikka päivittäin, mutta meillä käy niin vähän vieraita, etten ikinä saa syytä leipoa.


15. Varsinkin täytekakkuja on ihana tehdä, koska niistä voi tehdä niin kivanlaisia. Oon tosi tyytyväinen, että osaan tehdä niin hienoja kakkuja, koska saan tehdä kakun joka juhlaan:D


16. Rakastan chilipähkinöitä, fazerinaa, toffifeetä, maraboun nonstop-levyjä, fazerin lontoonrae-levyjä, sipsiä ja eiköhän siinä ollu tarpeeks listaa:DD


17. Tykkään kutomisesta ja virkkaamisesta, mut en nykyään koskaan tee kumpaakaan kun tulee niin mummo-olo:D


18. Tykkään lakata kynsiä, nykyään vain on harvoin aikaa siihen ja oon ihan seitsemännessä taivaassa kun saan lakata kynnet.


19. Lempivärini on pinkki.


20. Haluan matkustella paljon. Me sovittiin Akin kanssa, että lähdetään joka kesä jonnekkin ulkomaille reissuun niin saadaan kierrettyä paljon maita.


21. Mulla on nimet jo kahdelle seuraavalle lapselle, tytölle ja pojalle.


22. Akin autoharrastus ärsyttää mua, mutta silti haluaisin itekkin tuunailla autoja, varsinkin verhoiluja.


23. Tykkään koirista tosi paljon, kissatkin on suloisia, mut oon niill allerginen.


24. Rakastan sisustamista! Mutta siihen ei ole oikein rahaa eikä aikaa. Joskus sitten;)


25. En keksi enään.. Meillä roikkuu Peetun vauvakengät katonrajassa.. o_O

5 kommenttia:

  1. :D SAATANA NÄITÄ HAASTEITA! :D kai se on sit pakko xD <3

    VastaaPoista
  2. No jos tää olisi vaan ajatuksen purkamista eikä huomion hakua, niin miksi teet tämän julkisesti?

    VastaaPoista
  3. Koska haluan kirjoittaa ajatukseni ylös. Niitä voi sitten jälkeenpäin lukea.
    Ja koska, mua ei haittaa se, että puran ajatuksiani niin, että kaikki muutkin saavat niistä lukea. Ja haluan ihmisille näyttää sen, että nuoretkin äidit pärjäävät lastensa kanssa.
    Uskon antavani jotai neuvoja ja rohkaisua muille nuorille äideille tai tuleville äideille.
    Jos hakisin huomiota, niin kai mie levittelisin joka paikassa blogini osoitetta, mielestäni en sitä tee.
    Ajatuksiani ja mielipiteitäni voivat lukea ne, jotka tänne eksyy ja joita kiinnostaa.

    VastaaPoista
  4. hahah, tää oli huippuhyvä! kiitos piristyksestä :---) paras oli toi hyväskä-lista ''ja eiköhän siinä ollu jo tarpeeks..'' ja yöpusu! mä aina yritän vihasena töniä yms 'vahinkoa', että toinen pyytäis anteeks ja sit sais sen pusun. kieroa ja vaikeaa...

    VastaaPoista