Etusivu

maanantai 26. syyskuuta 2011

Kuviakuviakuvia

Äiti hei! Ei mua väsytä enään, ota mut pois täältä..


On tää tikkari aika hyvää


Ensin oon vähän näin..


.. Mut yhtäkkii oonki näin..


Hei. Täähän on niinku lentsikka!


Mua vähän väsyttää.. Jos äiti nojailisin sun polveen
vähän.. Ihan hetken vain..


Krooh..Pyyh..


Oon vähän sulonen tässä ilmapatjalla nukkuessa


Tänne ihan uppoaa


Mut vielä sulosempi oon, kun makoilen
tässä ja mun päällä on tää puku


Älä äiti naurata mua!


Hahahaha


Ei kai sitä noin montaa kuvaa
tarvii ottaa jos nauran?


No ota sit viel yks.
Mie poseeraan sulle vähän.


Olkaas hyvät tästä pienestä kuvapläjäyksestä!:P

16 kommenttia:

  1. Toivottavasti auto ei ole liikkeessä viidennessä kuvassa...

    VastaaPoista
  2. Toka Ano: Toivottavasti tuo oli vitsi..
    Kuvitteletko tosissasi mun olevan niin huono äiti, että antaisin jonkun ottaa Peetun syliin auton liikkuessa?
    Olet naurettava.

    VastaaPoista
  3. Aws,, yyyyyyyyyyyber suloinen <3 :))

    Ahaha, *reps, kops ja putos* tolle toiselle anolle :------------D

    VastaaPoista
  4. IHANA poika sulla,saat olla ylpee :) <3

    VastaaPoista
  5. Tiuski: Niin on<3 Joo niimpä. Taas joku elämäänsä kyllästynyt matami, joka on ite kulkenu autolla vauva sylissä ja sit muille mussuttaa.. huoh..

    Ano: Niin on, ja olen todella ylpeä!<3:)

    VastaaPoista
  6. KUKA VOITTI ARVONNAN??

    VastaaPoista
  7. KUKA VOITTI ARVONNAN?

    VastaaPoista
  8. Ihania kuvia! :)

    Ps. Eiks se arvonta pitänyt olla viime perjantaina vai menikö multa nyt jotain ohi?

    VastaaPoista
  9. Piti olla joo.. Anteeksi kauheesti, mut nyt on ollu hirveenä kiirettä autokoulun, Akin työhomman, jnejne. kanssa, niin se on jäänyt vähän myöhemmälle.
    Ajattelin ensin ilmoittaa siitä täällä, että se onkin vasta tänä viikonloppuna, mutta en ajatellut, että se haittaisi. Mutta nyt kun kysyitte, niin joo, se on tänä viikonloppuna.
    Ja kissankokoisin kirjaimin ilmoitan kyllä voittajan! :)

    VastaaPoista
  10. http://kymmenenpientavarvasta.blogspot.com/2011/09/haaste.html
    Sulle on haaste blogissani :)

    VastaaPoista
  11. Ihan vitun hyvä mamma ootkin "joo, ei auto oo liikkuva ku pidän vavvaa sylissä, mut sen sijaan ilomielin pienelle lapselle tuputan tikakria ja pilaan valmiiks sen hampaat jo" mut minkäs sille tekee, jos omaa painoaa ei hallitte, niin täytyy sitten tehdä lapsestakin sokeriporsas..

    VastaaPoista
  12. Kyllä, koen olevani hyvä äiti.
    Sinulla ei lienee lapsia, koska olet niin kova arvostelemaan. Tiedän kyllä, että se olit juurikin sinä, joka on laittanut kaikki lapselliset kommentit.
    Ja muutes, ei hällä ollut vielä hampaita silloin, joten tuskimpa ne pilalle menivät.
    Kuten aikaisemmin jo mainitsin niin pidä turpas kiinni ja kasvata omat tulevat pentus miten huvittaa, äläkä puutu mun elämään ja lapsenkasvatukseen.
    Sitä paitsi, tuo en ole mie joka pietti Peetua sylissä, pelle. Ja auto ei liikkunut, kuten voit varmasti maisemista huomata.
    Hallitsen kyllä painoani oikein hyvin, mitä mun paino sulle kuuluu? Ja en tee lapsestani mitään sokeriporsasta, toisin kuin sun äitis teki sinusta.

    Ps. Opettele kirjoittamaan oikein!:)

    VastaaPoista
  13. Vaikka, et sokerin vaikutuksista välittäisi, tikkarissa (ja muissa karkeissa, kekseissä jne) on monia muita sellaisia (lisä)aineita, jotka eivät ole vauvalle/taaperolle/kenellekään hyväksi.

    VastaaPoista
  14. sori vain siskoseni mut peetu on mun sylis tossa kuvassa, kato tarkemmi ;)

    VastaaPoista
  15. Niin onkin tuossa autokuvassa, sitähän sie meinaat?:)
    Sen kuvateksti onkin toi lentsikkahomma;)

    VastaaPoista