Etusivu

perjantai 17. kesäkuuta 2011

Päivä 5

Päivä 1 – Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään

Päivä 5 – Mitä on rakkaus?

Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieluisin muistoni
Päivä 18 – Mieluisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki




Rakkaus on luottamusta, läheisyyttä ja yhdessäoloa. 
Rakkaus on kaikkea mitä tahdot sen olevan.



Rakkaus on ainoa, joka kasvaa, kun sitä tuhlataan.
Rakkaus on kaunis lintu, joka kaipaa vangitsemista, muttei haavoittamista.
Rakkaus, kuten kyynelkin, tulee ensin silmään ja putoaa sitten rinnalle.



Rakkaus on kuin aivastus; tulon kyllä huomaa, muttei pysty estämään.

Rakkaus on pitkämielinen. Rakkaus on lempeä.
Rakkaus ei kadehdi. Rakkaus ei kerskaa. Rakkaus ei pöyhkeile.
Rakkaus ei käyttäydy sopimattomasti. Rakkaus ei etsi omaansa.
Rakkaus ei katkeroidu. Rakkaus ei muistele kärsimäänsä pahaa.
Rakkaus ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa.
Kaikki se peittää. Kaikki se uskoo. Kaikki se toivoo. Kaikki se kärsii.

Rakkauden ensi huokaisu on järjen viimeinen.



Epäkypsä rakkaus sanoo:
rakastan sinua, koska tarvitsen sinua.
Kypsä rakkaus sanoo:
tarvitsen sinua, koska rakastan sinua.

Rakkaus ei ole toinen toisensa tuijottamista silmiin, 
vaan katsomista yhdessä eteenpäin samaan suuntaan.



Rakkaus on ennen kaikkea ihmisen lahja toiselle.

Olet nuori ja minä rakastan vain sinua.
Vanhenet ja minä vain rakastan sinua.
Olet vanha ja vain minä rakastan sinua.

Rakkaus on kuin viinipullo. 
Se on helppo rikkoa, mutta mahdoton korjata.



Jokaisella on mahdollisuus rakastaa, älä heitä rakkauttasi hukkaan<3









4 kommenttia:

  1. Tää on ehkä parhain teksti rakkaudesta minkä oon lukenut ja todella kaunista tekstiä! :)<3

    -Heidi

    VastaaPoista
  2. On pitänyt tässä jo useemman kerran kommentoida, että sulla on tosi symppis blogi :) Todella oot omistautuvan oloinen äiti, ja hyvin tuntuu sujuvan perheen pyörittäminen näinkin nuorena. Ole ylpee itsestäs! Että tsemppiä sinne pohjoseen täältä Helsingin vilinästä.

    Hih, ja tähän tekstiin piti kommentoida että ihana kokonaisuus, sopivaan aikaankin kun me rakkaan kanssa vietettiin vuosipäivää just 18. päivä. :) Sain pari lisäsanontaa koottua korttiinkin, tackar.

    ps Jos haluat vilkasta niin on mullakin blogi;
    http://kulkeva.blogspot.com/

    Hauskaa kesää teille!
    ~Kaunotar

    VastaaPoista