Etusivu

tiistai 28. kesäkuuta 2011

Ei otsikkoa

Mie olen kauan aikaa miettinyt miten saisin blogin todellisen lukijamäärän esille, ja nappasin idean sitten Viivin blogista.
Ja joo, nyt tuntuu tyhmältä kun ei itse tajunnut!:D
Eli kaikki vain vastailemaan tuolla sivussa olevaan kyselyyn!! :))


Ps. Mie lupaan nyt ihan tosi alkaa kirjottamaan säännöllisemmiin tuota haastehommaa ja lupaan tehdä sen synnytyskertomuksen!:)

Ja antakaa vain lisää postaustoiveita/ehdotuksia, niin lupaan niitäkin toteuttaa sitten kun ehdin!:)

6 kommenttia:

  1. itsehän seuraan tätä blogilistan kautta :)

    VastaaPoista
  2. voisin senkin lisätä oikeastaan tuonne!:)

    VastaaPoista
  3. Oho, eipäs sitä pystynykkää lisää ku tuohon on jo vastattu.. :)

    Mutta muille tiedoksi, jos lukee blogilistan kautta niin miettikää itse kumpi vaihtoehdoista sopii mielestänne paremmin:)

    VastaaPoista
  4. http://suuvi.blogspot.com/
    jos tulee tylsää niin käy tutustumassa :) alotin tuon vasta juuri.

    VastaaPoista
  5. Moi Neea! Löysin sun blogin pari päivää sitte ja oon lukenu ihan hulluna kaikki postaukset läpi:D oon itekki 17 ja sun blogi vaa kiehtoo mua! Yks juttu mikä mua vähä häiritsee on tää sun blogin ulkonäkö. Se on jotenki tosi raskas luettavaks ku on tummanvihree tausta ja musta teksti. toivoisin et pystyisit muuttamaan sitä vähä niiku kevyemmäks jos niin voi sanoo... ois kivempi lukea! haleja ja voimia ja pusujua pittuselle ja teille! :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos!:)
    Joo monet on sanonu tuosta, mutten ikinä saa aikaseks muuttaa, pitääpä alkaa samantein vaihtamaan:)

    VastaaPoista