Etusivu

maanantai 13. kesäkuuta 2011

Päivä 2

Päivä 1 – Esittele itsesi

Päivä 2 – Eka rakkaus

Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki

Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieluisin muistoni
Päivä 18 – Mieluisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki



Ensimmäinen rakkaushan oli tietysti joskus päiväkodissa kun olin ihan yli "rakastunut" erääseen Joonakseen, joka edelleen on kaverini.

Mutta jos puhutaan ensimmäisestä oikeasta ja merkittävästä rakkaudesta niin kyllä se on nykyinen rakkaus eli Aki.
Ensimmäisen kerran tavattiin Kemin juna-asemalla, joka oli mun ja Pauliinan ja monien muidenkin hengailupaikka.
Pauliinan kanssa juteltiin siellä niitänäitä ja yhtäkkiä sinne pelmahti mun ex-poikaystävä, Aki ja muita niiden kavereita. Ne siinä hölmöili kaikkea typerää ja kuiskin Pauliinalle että jos on joku jonka kanssa en ikinä tule seurustelemaan niin se on toi! Ja tämä heppuhan siis oli juurikin Aki.
En siis silloin juurikaan ollut innostunut Akista.



Toista kertaa tavattiin Kemin uimahallin takana, joka oli toinen perus hengailupaikka nuorten kesken.
Aki tuli sinne kavereidensa kanssa skoottereilla ja hällä oli penkin alla kajarit joita se sitten huudatti siellä, jolloin toistamiseen sanoin että Aki on idiootti:D



Kun sitten alkoi ammattikoulu niin huomasin että jahas, Aki on samassa amitsussa toista vuotta autopuolella.
No, en kauheasti kiinnittänyt häneen edelleenkään huomiota. Aki taasen yritti koko ajan lähestyä jne.
Ja hänen tapansa iskeä oli tupakki!:D Joka tauolla ja välillä tunneillakin Aki pyyteli tupakille ja tarjoili tupakkaa. 
Ja ei, en ollut yhtään kiinnostunut hänestä silloin, käytin ehkä hieman hyväkseni ajattellen että noh, saapa ilmaista tupakkia:P



Kerran Aki sitten pyysi minua ja Pauliinaa tallille (Akilla siis oli silloin talli, jossa korjaili mopoja ja hengaili, jne) ja me sitten mentiin. Siellä sitten juteltiin Akin kanssa ja huomasin että okei, onhan toi ihan mukava.
Ja tallista sitten tuli meidän uusi hengailupaikka. Me Akin kanssa tekstailtiin ja soiteltiin ihan koko ajan tosi pitkän aikaa, useamman viikon, ja sitten eräänä mukavana iltana Aki laittoi suloisena viestiä että haluisinko olla muutakin ku vaan kaveri. 
Ja siitä sitten alkoi meidän tarina!<3:)


1 kommentti: