Etusivu

torstai 14. huhtikuuta 2011

Puhelu

Joo elikkäs, mie olen tuolla aiemmassa postauksessa aikoja sitten kertonu siitä jännästä puhelusta ja lupasin myöhemmin kertoa lisää, mutta unohdin, kunnes eilen mua muistuteltiin asiasta:)

Eli, yks Kemin nuorisotyöntekijä oli pyytäny Nooraa kysymään multa (kuulostaapa monimutkaselta) että oisinko kiinnostunu pääsemään lehteen, ku ne teki juttua nuorista äideistä.
No mie sitten Noorale sanoin, että kylläpä tuo passais mulle. Ja pari pvä sen jälkeen Posarista soitettiin mulle ja sovittiin aika millon ne kuvaajan kanssa tulee.

Eli se soitto oli siis tuolta Posarista:)
Ja juttu oli jo lehdessä jokunen aika sitten.
Ärsytti vain kun ne jokseenkin vääristeli mun sanoja ja sai jotkut asiat kuulostaa kauheelta:D Ja kuvassakaan en ole oikein edukseni! :D

Jutun lyhennettynä voi katsoa tästä

4 kommenttia:

  1. oi että aivan ihana toi tein pikkune! :)

    VastaaPoista
  2. Tuo juttu teistä oli ihana ! <3 höpsis oot tosi kaunis siinä!:)) muuten minkäkokosia vaatteita peetulla on nytten käytössä?(:

    VastaaPoista
  3. Kiitti!:)

    Mirella, se vähän vaihtelee, enimmäkseen 56cm, mut sille menee viel jopa jotku 50cm ja jotkut 62cm on sopivat, eli riippuu ihan vaatteesta:)

    VastaaPoista