Etusivu

keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Kuulumisia

Saila kävi eilen kylässä ja oli muutaman tunnin. Peetu tykkäs, luki sen kans kirjaa, jne..:D
Eka kerta pitkään aikaan ku Peetu ei ujostele jotain! Yleensä ensimmäiset 15min menee siihen, että Peetu kattelee mun sylistä ja yrittää pysyä piilossa. Nyt se kuitenkin alko heti touhuamaan Sailan kans, ja mie kattelin monttu auki..:D
Oli kyllä itelläki mukava nähä Sailaa, onhan tässä jo jonkun aikaa pitänyt nähdäkkin, mut ei oo oikein aikataulut passannu..:)
Saila käytti mua kaupassakin ja takaisin tullessa, onnistui jotenkin irrottamaan pakoputkensa, meni se kiinnike poikki..:D Ne on nuo naiset ratissa..;)
Lupasin sit että viikonloppuna mennään käymään kattomassa Sailan ja sen miehekkeen kämppää.



Viikonloppuna Aki tosiaan tulee lomille. Mulla on tosi paljon ärsyttäny se kun ei ikinä ole ehtiny olla yhessä muutaku yöt, kun on pitäny käydä aina siellä, täällä, tuolla ja kaikkialla.
Sovittiin sitten, että ollaan tää viikonloppu vain kolmisteen kotona. Mitänyt käydään siellä Sailalla ja sit sunnuntaina kun Aki lähtee niin käydään myös meidän äitin ja Akin äitin luona.
Saadaan kuitenkin se perjantai ja lauantai olla yhessä rauhassa..:)



Peetu on tullu kipeäks..
Se oli tosiaan lauantaina siellä Akin isän luona, ja Akin isän naisystävä oli flunssassa, niin nyt se sitten tarttu Peetullekkin ja tietty myös mulle..:D
Peetu on ihan reppana kun koko ajan nenä vuotaa ja pittää röhiä.. Varsinki öisin kuulostaa tosi vaikeelta se hengitys..:/
Mut eiköhän tämä ohi mene, eipä kukaan ole vielä ikuisesti ollu flunssassa..:p



Mulla itellä on närästäny sunnuntaista asti ihan älyttömästi.
Ihan siis oikeesti sunnuntaista asti, koko ajan, yöllä ja päivällä. Ja se menee ohi aina siks aikaa kun rennie vaikuttaa. Aivan sika ärsyttävää kun koko ajan närästää, tuntuu ettei mittään voi tehä.



Sitten!:D
Mie tilasin netistä värinpoistoaineen, semmosen ihan kunnollisen. Ajattelin läntätä sen päähän sit kun se tulee. Sit tilasin hopeashampoita<3 p="p">En oo missään vaiheessa tottunu tähän ruskeeseen tukkaan niin nyt sit ajattelin repasta ja värjätä takas blondiks. Viimekshän mulla oli monta vuotta se blondi tukka ja en sillon ollu käyttäny siihen hopeashampoota, niin se oli koko ajan semmonen kellertävän blondi, niin nyt ajattelin sit vihdoin saada sen oikeasti vaaleaks!:D
Tämän lisäks mie tilasin kaikkia ihme voiteita..:D Kasvo-, käsi- ja vartalovoiteita ja eniten mua naurattaa, että mie alennuin tilaan selluliittigeelin!!:D
Mie tosiaan oon just niin hyvin pitäny huolta ihosta, että tehny vartalo- ja kasvokuorinnat muistin mukaan, eli ehkä kerran kuussa.. Sit joskus harvoin suihkun jälkeen rasvannu kropan ja naaman.
Sit aina kun ennen meikkausta oon laittanu kosteusvoiteen naamaan ja meikinpoiston jälkeen myös.
Siinä on mun huima tapa pitää iho kunnossa..:D Ainoastaan käsistä olen pitäny hyvän huolen, oon rasvannu joka päivä, koska mulla on joku ihmeen käsirasva-addiktio..:D
Nyt kun mie olen laihtunu edes jonku verran, niin mie päätin, että teen kertarysäyksellä kunnon muutoksen!:D Eli just värjään tukan ja alan pitään ihosta huolta.
Aion kuoria ihon ainakin kerran viikossa, rasvaan päivittäin, jne.
Ja kun on laihtunu niin mie jotenki paljon paremmin huomaan kaikki ällöttävät sellut mitä on jaloissa ja takapuolessa:D Eli ajattelin sit olla epätoivonen ja kokeilla sitä geeliä.. Voi minua..:D







 
Vähän on kuvapainotteista..:D
Yritin muka tunkea tähän postaukseen kaikki ne vanhemmat kuvat mitä mulla on mökiltä, jne..:D

8 kommenttia:

  1. no voi jestas mikä takkutukka <3 kummitätin piäni <3

    VastaaPoista
  2. Ainiin, ja älä ole epätoivoinen, mieki käytän selluliitti voidetta takareisiin!

    VastaaPoista
  3. Voiko enää söpömpi olla, nuo kuvat missä Peetulla on tuo vihree puku..<3 Ja ps.mua on ainaki auttanu huomattavasti selluvoiteet, oon käyttäny vähän päälle kuukauden YR:ilta tilaamaani ja tulos näkyy jo! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)
      Okei, no ehkei se sit ole ihan turha ostos tuo minunkaan..:p

      Poista
  4. Ompa peetu kasvanu :) iso poika!

    VastaaPoista
  5. Sori mutta mun on pakko sanoa että kannattais laittaa siihen värinpoiston päälle vielä joku tosi tuhkanen sävy,se taittaa kaikista parhaiten keltasuutta poies, ku siehän vain poistat sitä väriä siitä tukasta ja siihen jää vielä paljon sitä sinun ommaa pigmenttiä joka vääntyy keltaseksi ku sitä väri lähetään poistamaan. Jos löyät jostaki kaupasta 12-111 sävynumeron niin laita se siihen, tai sitten kato semmonen joka on joku extrahelmiäinen/tuhka, nimittäin tuo hopeashampoo ei auta vittuakaan ku noin tummasta tukasta vaalennat. t.kampaaja:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis tottakai mie paan varmaan usiamman vaaleen värin tähän sen värinpoiston jälkeen. En vaan niitä maininnu tekstissä kun en niitä tilannu vaan ostan ihan kaupasta:)

      Poista