Etusivu

lauantai 7. huhtikuuta 2012

Uudet kynnet

Tiiän, että monet varmaan kauhistelee mun kuivia käsiä ja kynsinauhoja, mutta älkää valittako niistä:D 
Kyllä mie niitä rasvaan päivittäin, mutta mie pesen niin paljon käsiä, niin ne kuivuu silti..
Plus, että on talvi niin mulla kuivuu naama ja kädet vaikka rasvaan niitä koko ajan ja oon kauhee käsi-/kasvorasva addikti:D
Niin ja kynnet ei todellakaan ole noin lyhyet mitä tuossa alemmassa kuvassa näyttää ja mie en ymmärrä, että miten ihmeessä ne voi näyttää noin lyhyiltä?;o
Kiitosnam:)



4 kommenttia:

  1. Upeat! miten nämä on tehty? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nää tehdään oikeesti erillai ku mie tein ja siihen oikeeseen tapaan löytyy ohjeet kun kirjotat googleen sanomalehtikynnet.
      Mutta mulla ei tuo teksti tarttunu niin mie vähän sovelsin sitä ideaa:D
      eli mie leikkasin sanomalehdestä kynnen kokoisen palan, laitoin aluslakan ja siihen märän lakan päälle se lehdenpala kiinni ja sitten vaan läpinäkyvä lakka päälle:) ja tuli mun mielestä kivempi ku mitä siitä miten ne oikeesti tehdään..:) ja hyvin pysyykin kyllä, oon käyny näillä saunassa ja suihkussa ja nukkunu yön, mutta ykskään reuna ei viel repsota:)

      Poista
  2. Vau! Tosi hienot! Pitääpä kokeilla!:)

    VastaaPoista
  3. Hmm voisinpa itekki joskus tehä tollaset kynnet :)

    VastaaPoista