Etusivu

maanantai 25. heinäkuuta 2011

Päivä 13

Päivä 1 – Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani

Päivä 13 – Tällä viikolla

Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieluisin muistoni
Päivä 18 – Mieluisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki


Ma: Käytiin Akin sedän luona siivoamassa. Pestiin ikkunat, imuroitiin, pyyhittiin pölyt, luututtiin lattiat, vietiin matot ulos/puisteltiin ne, jne..
Aikaa menikin semmoset 4-5 tuntia. Se siis on omakotitalo ja iso sellanen!:D
Mutta kun olikin aika saada rahat käteen niin ei se niin paha ollutkaan:P   200€ ja pitsat.. :D

Ti: Lähdetään mökille huomenna n. 12 aikaan. Me mennään sinne edeltä ja mummu, täti, äiti, pojat, eno ja pappa tulee myöhemmin ja Noora ja Mikko sitten illalla.

Ke: Mökillä edelleen.

To: Ja mökillä.

Pe: Lähdetään pois mökiltä ja kotiudutaan.

La: Mennään Kainuuseen päiväksi, kerron joskus miksi:P (voitte toki heitellä arvauksia:D)

Su: Rentoudutaan rankan viikon jälkeen:)

7 kommenttia:

  1. Hmm haette sen koiran? ;) Lauantaina siis

    VastaaPoista
  2. ^ Minkä koiran? :OOO Tuleeks sinulle ja Akille oma koira? UUlalaa

    VastaaPoista
  3. Heijjj minä asun kainuussa, mitä täällä!? :)

    VastaaPoista
  4. Lauralla melkein oikein:D Me mennään nyt vasta kattomaan ekaa kertaa sitä koiraa, ja maksetaan osa siitä:)
    Kolmen viikon päästä saadaan hakea karvakamu kotiin!:)

    Kuka mahdat olla? Eka anonyymi siis:D

    Toinen ano: Käydään kattomassa koiraa ja varmaan shopataan hitusen:)

    VastaaPoista
  5. Moikka!
    Olen tässä viime päivinä lukenut sinun blogiasi. Vaikutat järkevältä nuorelta :) Odotan innolla sitä dokumenttia/ohjelmaa. Itse olen 17-v ja kauhea vauvakuume... tyydyn vielä kuitenkin lukemaan vauvablogeja ja hoitamaan siskon vauvaa kun ei miestäkään ole. Se aika tulee sitten kun tulee, jos tulee (toivottavasti).

    Paljon voimia teille!

    VastaaPoista
  6. Eka anonyymi tässä moi, oon ihan randomi vaan siis en tunne sua mitenkää in real life jos sitä mietit :D:D Ootteko tosiaa hankkimassa koiraa :o Minkä rotusta?

    VastaaPoista
  7. Ahaa, okei:D Kuullostit ihan yheltä kaverilta, tai siis sama kirjotustyyli:D

    Ollaan joo hommaamassa koira, Mittelspitz!:)

    VastaaPoista