Etusivu

torstai 20. joulukuuta 2012

Haaste

Kiitoksia haasteesta Pauge
 
 
1. Each person tagged must post 10 things about themselves.

2. They must also answer the 10 questions the 'tagger' has set for them.

3. They must create 10 more questions to ask bloggers they have decided to tag.

4. They must then choose 10 blogger with less than 300 followers and tag them in their post.

5. These lucky bloggers must then be told.



10 Asiaa Minusta

1. Rakastan yli kaiken lastani ja avomiestäni.

2. Mie olen luonteeltani rasittavan temperamenttinen kiukkupussi, joka leppyy (yleensä..) helposti.

3. Mulla on tosi paljon semmosia asioita joista ei tiedä kukaan. Ei edes Aki.

4. Minulla on todella paljon eri fobioita. Pelkään kaikkia ihan tyhmiäkin asioita. Sillehän vain ei itse voi mitään, valitettavasti.. Jopa mua itteä hävettää/naurattaa jotkut pelot, mutta silti ne pelottaa..

5. Oon tosi katkera muutamille ihmisille, syystä tai toisesta. Tähän katkeruus listaan kuuluu jopa semmoisia, jotka on mulle läheisiä, mutta silti olen heille erinnäisistä syistä vihainen/katkera, vaikkeivat he todennäköisesti sitä itse edes osaa aavistaa.

6. En pidä ihmisistä, jotka ovat liian flirttejä. Tiedän kyllä, että itsekkin olen sellainen, että saatan huvikseni flirttailla ja joskus en edes huomaa sitä itse.. Mutta joillakin eräillä se menee hiiiiieman yli.. Siihen flirttailuunkin on kuitenkin jotkut (mielestäni) todella selvät rajat!

7. Saatan alkaa itkemään aivan ihmeellisistä asioista. Joskus jopa ilman syytä ja yksin ollessa.
Itken myös tosi paljon mun elämäntilanteen takia, joskus negatiivisessa mielessä, mutta useimmiten positiivisessa mielessä. Saatan vaikka itkeä sen takia kun olen iloinen siitä että mulla on Aki ja Peetu.

8. Vihaan vuodenaikoja.. Talvisin on liian kylmä, keväällä on loskaa ja haisee, kesällä liian kuuma ja itikoita ja muita ötököitä, syksyisin taas on masentavaa kun ilmat alkaa viiletä. Hankala ihminen..?:D

9. Tykkään vastailla kaikkiin kyselyihin. Oon liittyny netissä miljoonaan eri kyselypaneeliin ja mie vastailen niihin aina kun on tylsää:D

10. Mun perusilme on ilkee. Moni sanoo että mie katon niitä ilkeesti, mut en mie oikeesti kato.. Mie vain näytän siltä, koska mun perusilme on niinku jollain vihasella bulldogilla.. Se ei oo kivaa..:D
 
+++ Mie oisin keksiny näitä asioita itestäni vaikka kuuuuuuinka monta lisää..



Vastaukset haastajan kysymyksiin


1. Lempi vuodenaikasi?
- Kuten tuolla vastasin, niin en tykkää mistään. Vihaan vuodenaikoja..:D

2. Suosikki ruokasi?
-Hmm.. Näitä on monta.. Mutta vaikkapas papan tekemä pottumuussi ja jauhelihakastike.

3. Mitä piirrettä itsessäsi ajattelet kavereidesi arvostavan?
-En mie tiiä..:D Jaksan kuunnella niiden huonoja juttuja ja vitsejä? Noei:D
En mie tiä:p

4. Miten sinusta ja parhaasta kaveristasi tuli "bestiksiä" ?
- Mie en kyllä osaa vastata tähän, koska en tiiä kuka on tällä hetkellä mun paras kaveri..

5. Teetkö uuden vuoden lupauksia?
- Teen. Valitettavasti unohan ne aina viikon jälkeen:D

6. Tämän vuoden kohokohta?
- Liian vaikeita kysymyksiä neiti Länsman!
No tuo uus asunto oli aika kiva.

7. Tämän vuoden inhottavin/pelottavin muisto?
- Ihan liian vaikeita..:D
Akin ja mun erilleenmuutto oli aika peestä.

8. Jos saisit muuttaan YHDEN asian itsessäsi, mikä se olisi?
- Itsekuria paremmaks.

9. Tämän vuoden biisi?
- Niitä on paljon..:D

10. Juhlitko uutta vuotta?
- En mie tiä. Kai mie jotenkin..
Eli istun Akin ja Peetun kans kotona..:D


Mie en haasta ketään ku tää on ollu jo kaikilla..


Muistakaa käydä osallistumassa arvontaan!

2 kommenttia:

  1. Nyt tuli semmonen olo että tahon kommentoija!:) löysin sun blogin ehkä kaks viikkoo sitte ja pari pvä sitte sain luettua kaikki postaukset!! Tuntuu hassusti siltä että tunnen sut ja että voisit iha hyvi tulla kaupungissa vastaa ja kattoisin että ai sinä siellä Peetulin kanssa meenpäs moikkaa, vaikka eihän sulla oo musta mitää hajuu ikinä ollukkaa :DDD kirjotat vaa nii avoimesti ja tuttavallisesti että oon tykästyny teihin, jatkan huippuinnokkaana tän lukemista! Luin jostain aika alusta (?) että oliko se Akin sukulasia asuu Turtolassa, niin munkin!!:) Ja se onkin nii pieni paikka et mun mummo varmaan tietääki heijät:))) Oot sen olonen ihminen jonka kanssa en heti uskois tulevani toimeen, mutta nyt on semmonen kutina että ois hienoa tuntea sut:) Peetu on söpöin pikkupoika minkä oon nähny !:D Oikein hyvvää joulua teijän perheelle <3 t. 18v neiti Oulusta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi, vähänkö tuli hyvä mieli!:)
      Mie oon kyllä ainaski semmonen että tuun lähes kaikkien kans toimeen jos haluan:D
      Peetu kiittää:)
      Ja oikein hyvää joulua myös sulle!:)

      Poista