Etusivu

tiistai 31. heinäkuuta 2012

Kuulumisia

Aki on nyt kolme viikkoa armeijassa ja viime viikonloppuna oli taas lomilla, katottiin leffaa, tehtiin hyviä ruokia ja herkuteltiin ja oltiin vain lähekkäin ja yhdessä. Oli mukava viikonloppu, lukuunottamatta muutamaa tuntia ennen lähtöä jolloin oli pientä kinaa. Oli inhottava kun Aki lähti ja oltiin vihasia toisille, mut Aki oli ihana ja laitto illalla viestin, että "hyvää yötä, lovetan sua<3 ja sori, että olin päivällä semmonen pippeli :("
Väittäisin että melko hellyyttävä viesti, eihän siinä enään voinu vihanen olla..:D Aki on ihana<3

Ens viikonloppuna Aki ei pääse lomille kun niillä on leiri ja siittä eteenpäin on vissiin joka viikonloppu vapaana. 10.pvä on sitten se sotilasvala ja Aki pääsee sieltä suoraan lomille, kuten mie vissiin jo kerroinkin?:)

Mulle ja Peetullekkin kuuluu ihan hyvää, ollaan vielä täällä äitillä, tänään on viiminen työpäivä.
Paitsi huomenna vielä ois tarkotus lähteä aamulla Ouluun ja torstaina takas. Käytäis siellä vauhtipuistossa:)
Edit// Ja lisäks käydään torstaina Tietomaassa;D

Mulla ois ihan sikana teille kuvia, mutta kun mie en saanu kamerasta siirrettyä niitä koneelle, koska äitin kameran piuha ei ilmeisesti wörki tän mun kameran kans, tai jotain..:D
Mutta tänään käyn kotona ja yritän löytää sen mun oman piuhan, että saisin teille kuvia laitettua..
Ja että saisin sen kilpailun pystyyn!!:D

Palaillaan, kiitosnam<3

8 kommenttia:

  1. Laita enemmän kuvia itsestäsi :) Oot kaunis nainen mitä oon joskus kuvia susta nähny! Ja on paljon mukavempi lukea blogia, jossa kirjoittaja on esillä myös kuvien kautta. En ole edes varma miltä näytät nykyään :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mie laita itestä kuvia, koska viimeks mut haukuttiin ihan lyttyyn, oon poistanut vanhoistakin postauksista mun kuvat.. Sori..:)
      Ja lisäks, en mie muutenkaan saanu nuita kuvia vielä koneelle..:)

      Poista
  2. Höh, harmi. Inhottavaa että ihmiset saavat aikaan tuollaista arvostelemalla/kateudellaan.. tsemppiä Peetun kanssa Akin inttiajaksi! :-) Toivottavasti vielä joskus näemme kuvia sustakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niih, semmosta se on. En miekään yleensä välitä muitten mielipiteistä, mut ajattelin että turhaan mie pidän täällä kuvia haukuttavana kun ei kuitenkaan pakko ole..:)
      Kiitos!:)

      Poista
  3. Hyvvääää nimipäiväää ! :) Terveisin yhtä kauniin nimen omistava ;)

    VastaaPoista