Etusivu

perjantai 15. kesäkuuta 2012

Tatuointi

6 kommenttia:

  1. mulla on tollai samanlainen kukka kanssa... :) aika hassu sattuma ja mulla on ollut jo pidemmän aikaa :) Eri väriä on vaan mulla ja mulla ei oo tuota nimi juttuu :)

    VastaaPoista
  2. Niinkö? Hassua, ei uskois että ihan samanlainen kun Jammo piirsi tuon itse paikan päällä..:)

    VastaaPoista
  3. Samallainen tai ei, niin aivan uskomattoman kaunis tuo minun mielestä aina on :)

    Näin "TAI-TEI-LI-J-ANA"(:''''D) sanon että nuo kukan värit sopii just eikä melekee sun ihonväriin :D

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana tatuointi! Sattuko tuon laittaminen? :) Mun tatuointikuume vaan kasvaa kasvamistaan, voi millonkohan sitä uskaltais ottaa ittiä niskasta kiinni ja käyä laitatuttamassa tytön nimen johonki. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:)
      Ei sattunut mun mielestä lainkaan.
      Enimmäkseen oli semmoista rasittavan tuntoista kutinaa ja joissain herkimmissä kohdissa tuntui inhottavalta, mut missään välissä ei ollut mitään suoranaista kipua:)

      Poista