Etusivu

keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Ei otsikkoa

Juhannuksen suunnitelmia:

Tänään ois tosi kiva lähteä Rovaniemelle, mut en ole vielä varma tuleeko lähdettyä..
Huomenna on Yöttömän yön Kauppamaraton, jonne vois olla tosi kiva mennä.
Ajattelin että vois käydä siellä ja siitä sit lähteä Rovaniemelle.. Saas nähdä..:)

Perjantaina ois tarkotus mennä Lankojärvelle mökille, siellä ois kiva grillailla, jne.
Yöks ei kuulemma voi jäädä kun ei ole yöpaikkoja, mikä on kyllä tosi harmi..;(
Ajattelin kuitenki, että jos menis perjantaina mökille ja sit sieltä ajais Rovaniemelle ja sit siellä
viettäis juhannuksen ja sunnuntaina tai maanantaina ajais takasin kotiin.

Eilen piti Pauliina tulla käymään, ennen kuin lähtee Nuorgamiin.
Mutta sit se laittoki viestiä ettei tulekkaan kun pitää lähteä jo..
Mulla harmitti ihan älyttömästi ja meinasin alkaa märiseen, kun oon oottanu niin kauheesti..
Oon säälittävä joo..:D

Mutta onneksi Pauliina sanoi tulevansa tiistaina kun tulee Nuorgamista, ja parempi oiskin
tulla!:p

Oon tosi sori, mut ei taaskaan ole mittään kuvia..
Mie yritän saada tässä viikonlopun aikana kuvia koneelle ja laittelen niitä sitten..
Kun mulla ei ole koneella nyt mittään kuvia kun ostin uuden koneen niin ne jäi siihen vanhaan..

Mutta kuitenkin:

Erittäin hyvää ja railakasta juhannusta kaikille!!<3

1 kommentti: