Etusivu

lauantai 3. maaliskuuta 2012

Levilevilevi

Ei olla tehty oikein mitään, kyläilty ja oltu kotona, pitkästyttävää perusarkea..:p
Vaikka eipä mikään päivä ole samanlainen kun on tuommonen pieni arjen valo täällä<3

Toinen syy kirjoittelu tauolle on mm. se kun on ollut läppärin laturi rikki ja tänään vasta sain ostettua uuden..
Miten niin aikaansaamaton?:D
Ja on tehnyt oikeastaan ihan hyvää, kun ei ole kone ollut toiminnassa,
on saanut rauhassa viettää aikaa Peetun ja Akin kanssa.. :)

Ja sitten kuten otsikko kertoo, niin Leville ois suunta.
Sunnuntaina lähdetään ja ollaan yö Rovaniemellä ja sitten maananaina aamulla lähdetään
ajamaan kohti Leviä :)
En malta odottaa:p
Ollaan siellä torstaihin asti ja to-su ollaan vielä Rovaniemellä yötä:)

Ja sitten yks mitä en tajua:D
Mulle valitetaan siitä kun kirjotan murteella!!:D
Ykskin laitto mulle, että jotain vajaaälysten kirjotusta tuommonen jnejne.. :D
En todellakaan kirjota, enkä tule kirjottamaankaan, kirjakielellä!!:D

6 kommenttia:

  1. Mää oon Oulusta ja musta on just kaikkein parasta, jos joku kirjottaa ommaan bloggiin niinku puhhuuki :D
    Välillä käyn täällä lukkeen, harvoin tullee komentoitua mittään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mie en tajua miks jokku oottaa että kirjottasin kirjakielellä..
      Mie ite ainaki tykkään enempi lukea blogia, jossa kirjotettaan murteella, kun se näyttää mun mielestä paljon aidommalta ja siittä huomaa että kirjottaa tosissaan eikä minään pakkopullana.. :)

      Poista
  2. Mä kirjotan ainaki just niinku tykkään, vaikka murteella en puhukkaan. Mä en ymmärrä miks jokku valittaa siitä et kirjottaa murteella, ei kukaan pakota lukemaan kenenkään blogia :D

    VastaaPoista
  3. voi jukelin tähäre! Mitä nää anot tää oikee märäjää? mun mielestä on komiaa jos puhuu murretta. ;) mä ainaki pruukaan puhua mahollisimman palio murtehella. KIRJAKIELELLÄ puhuminen kuulostaa iha hirviältä. ja hätinä kovin moni oikeesti 247 kirjakielellä puhuukaa, ainakaa jantuksis. :D taitavat kaikki nää anot olla kares niille jotka murteella ylypiästi puhuvat ;> ps. mäki haluaasin nii olla kaati kiriällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo mieki tykkään ihan hirveesti eri murteista!:p

      Poista