Etusivu

keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

100 asiaa minusta

On vielä yhdeksän päivää aikaa äänestää sivupalkin postauskyselyssä, mutta
mie teen tään jo nyt, koska tää on saanu reippaasti eniten ääniä:)
Eli tässä tulee 100 tärkeää ja vähemmän tärkeää random faktaa minusta!:)

1. Koko nimeni on Neea Saara Eveliina
2. En pienempänä tykänny mun nimestä
3. ..mutta nykyään ajattelen, että se on ihan ok.. :D
4. Tulin raskaaksi 16-vuotiaana enkä kadu sitä lainkaan
5. Oon allerginen mm. tomaatille ja kissoille
6. Mulla on aina ollu tosi huono itsetunto
7. ..Eikä asiaa ainakaan paranna idiootit anonyymit
8. Minulla on maailman rakkain poika, Peetu
9. ..Ja hänellä on mitä parhain isä, Aki
10. Minun oikea hiusten väri on vaalea
11. Olen aina värjäilly hiuksia tosi paljon
12. ..Ja mulla on ollu varmaan kaiken väristä tukkaa
13. Nykyään on ruskea tukka ja siniset silmät
14. Tykkään kuunnella ihmisiä, joten mulle on hyvä avautua
15. Mulla on tällä hetkellä viisi lävistystä; kolme korvista ja kaks huulikorua
16. Mun mielialat vaihtelee tosi paljon



17. Ns. "normaaleja" pelkojani on mm. korkeat paikat, ahtaat paikat ja kuolema
18. Tyhmempiä ovat mm. pellet, linnut, ötökät ja kaikki terävä
19. Idiooteimpia ovat mm. perhoset jos ne tulee liian lähelle
20. Elokuvatyyleistä parhaita ovat komediat ja kauhu
21. ..Ja silti lempileffani on Titanic
22. En ollut koskaan kuullutkaan leffasarjasta American Pie, ennen kuin Aki kertoi
23. ..Ja nyt mie haalin niitä leffoja oikein urakalla, koska rakastuin niihin:D
24. Kuuntelen musiikkia ihan laidasta laitaan
25. ..Lemppari musiikkityyli on iskelmä.. :D
26. Sillon joskus kun oltii yhdessä autolla liikenteessä, niin mie kuuntelin aina iskelmää ja 
sit kun Aki tuli autoon niin mie äkkiä vaihdoin Radio Rockille.. :D





27. Mie tykkään ihan älyttömästi piirtämisestä ja oon ihan hyväkin siinä
28. ..Mutta nyt kun on Peetu niin ei oo aikaa eikä kiinnostusta
29. Joskus mie myös ruukasin kirjottaa runoja ja monet kehu niitä tosi hyviks
30. Osa oli tosi humoristisia ja osa semmosta lässynläätä :D
31. Rakastan shoppailua
32. ..Voisin shoppailla loputtomiin..
33. Vielä enemmän rakastan kenkiä
34. ..Joita omistankin miljoonia
35. Laukut kuuluvat myös tähän rakkauslistaan
36. Tykkään myös tosi paljon hajuvesistä
37. ..Mutta silti ostan aina vain yhtä ja samaa hajuvettä
38. ..Joka on Christina Aguilera
39. Rakastan myös meikkaamista tosi paljon!
40. ..Vaikka nykyään meikkaankin tosi harvoin
41. Lisätääs listaan myös kynsien laitto, love it!<3




42. Tykkään lukea ja lempikirjasarjani on Torey Haydenin kirjat
43. Lempilehti on Cosmopolitan
44. Olen koukussa Salkkareihin, voisin itkeä jos jäis jakso näkemättä:D
45. Mulla harmittaa tosi paljon kun mun hiukset on ohentunu älyttömästi
46. Ja sekin nakertaa kun mun kynnet on raskauden jälkeen alkanu liuskottuun, lohkeileen
ja nää katkee koko ajan ihan alhaalta asti.. :(
47. Mie laitan "harrastuksena" kavereille ja tutuille lävistyksiä
48. Lempivärini on pinkki, violetti ja musta
49. Tykkään koruista, joita en kuitenkaan käytä:D
50. Mulla on järjetön lomakuume!
51. Oon käyny vain kahdessa maassa; Unkarissa ja Gran Canarialla
52. ..Ja tietty Ruotsissa; Hapitilla ja Luleåssa
53. Haluaisin käydä kaikissa mahdollisissa maissa:D
54. Me säästetään Akin kanssa joka vuosi rahaa ja joka kesä käydään eri maassa
55. Peetun kans lähdetään nyt tulevana kesällä reissuun kahdestaan
56. ..Tarkotus olis käydä ainakin eläinpuistossa ja ois tosi kiva nähdä muutamia 
blogimammoja, jos niille sopii




57. Inhoan ihmisiä, jotka on kaksnaamasia, haukkuvat tai ovat muuten vaan ärsyttäviä
58. Myös ylimielisyys ja itserakkaus on ärsyttävää
59. Mun paras ystävä on Pauliina ja mua ärsyttää tosi paljon kun se typerys muutti pois
60. Oon tosi ilonen siitä kun ollaan Sailan kans taas lähennytty, en edes tajua miks
me joskus erkaannuttiin, koska Saila on tos mukava neito
61. Olen myös tosi ilonen muista läheisistä kavereista, kuten Hande ja Roosa
62. Mulla on aina ollut paljon enempi poikapuolisia kavereita
63. ..Johtuen siitä, että mulla on paljon luontevampi olla poikien seurassa
64. Harmittaa se, että lähes kukaan kaveripoika ei pidä enään yhteyttä.. :(
65. Kaipaan kaikkia kavereita jotka on lopettanu yhteydenpidon
66. ..Mutta samalla oon vihanen niille, koska tiedän sen johtuvan Peetusta
67. Olen kiitollinen niille, jotka on pysyny mun rinnalla
68. Haluaisin nähdä kaikkia kavereita usemmin
69. ..Mutta en kehtaa soittaa niille yhtäkkiä vaan.. :D



70. Nyt mulla ahdistaa kun on jo niin vaikee keksiä näitä..
71. Haluaisin muuttaa äkkiä pois tästä kämpästä
72. Odotan että saan ihanan oman kodin jonka voi sisustaa ihanasti
73. Mie olen joskus voittanu Seiska-lehdestä 77 euroo, koska lähetin sinne vitsin:D
74. Mulla on viisi tuotantokautta Täykkäreitä ja aion ostaa loputkin
75. Meillä on myös varmaan reilusti yli sata leffaa
76. Mulla ei ole lempiruokaa, koska tykkään melkeen kaikista kotiruuista
77. Mut jos pitää jotain mainita niin papan tekemä pottumuussi ja jauhelihakastike ja poronkäristys
78. Tykkään myös tosi paljon äitin tekemästä lasagnesta ja spaghetista ja jauhelihakastikkeesta
79. Tykkään käydä baareissa kavereiden kans, mutta mukavempaa on olla kotona Peetun kans
80. Haluaisin perustaa oman kahvila-konditorian
81. Kuten moni on varmaan huomannu niin rakastan kakkujen tekoa ja koristelua
82. ..Mutta tykkään tosi paljon leipomisesta yleensäkin
83. Leipoisin varmaan päivittäin, mutta ei täällä ois ketään syömässä niitä koko ajan:D
84. Vaikka monet kylläkin tykkää syödä mun leipomuksia
85. Kuten miekin!:D 


86. Tän blogin kirjotus on mulle tosi tärkeetä, pääsee irtaantumaan arjesta
87. ..Mut samalla häiritsee kun mulla on semmonen fiilis, että ihmisiä häiritsee kun en
postaa tarpeeks usein
88. Tykkään valokuvaamisesta, mut mulla ei tällä hetkellä oo kameraa
89. Aion seuraavaksi ostaa järjestelmäkameran, mut en oo viel ehtiny tutustuu valikoimaan
90. ..Eikä mulla kyllä ole hajuakaan minkä merkkinen ois hyvä
91. Mun perhe on mulle tosi tärkee
92. ..Ja harmittaa kun en taida osoittaa sitä heille kovin usein.. :D
93. Kun olin pieni, niin vuorasin mun sängyn aina pehmoleluilla
94. Oon tosi laiska petaamaan petiä, koska siinä ei oo mun mielestä järkeä, koska kohta siinä
nukutaan taas uudestaan.. :D
95. Tykkään tehdä ruokaa ja varsinkin kokeilla kaikkea erilaista
96. Haluaisin taas uuden puhelimen
97. Mulla häirittee kun suurin osa tästä listasta on ihan randomia.. :D
98. Mun vaatekaapissa ei ole mitään mistä tykkäisin.. :D
99. En voi lähteä mihinkään jos en laita hiuslakkaa, ihan sama onko hiuksia edes laitettu mitenkään, mutta hiuslakka on pakko aina laittaa, oli hiukset pompulalla tai pipon alla:D
100. Olen iloinen kun nää loppu.. :p


Ja muistutuksena taasen, että huomiseen 22.3 klo. 20.00 asti on aikaa laittaa niitä ehdotuksia!
Mie oikeesti suosittelen sitä, koska olen itsekkin kateellinen niistä palkinnoista.
Koettakaa siis onneanne!!:)

4 kommenttia:

  1. USTECO...who could have ever imagined HOLLYWOODnwould he TEA PARTY because, let's face it, TEA PARTY is " RETARDED", to put it mildly.
    But they are finding out that's exactly what HOLLYWOOD IS!
    HOLLYWOOD is RETARDED!
    And not only that, HOLLYWOOD is RACIST and this is the clincher.
    There are HUNDREDS of PEDOPHILES in HOLLYWOOD with the mobsters - Washington in something called the WHAMBANGO!
    Not to be confused with the MOBANGO or FANDANGO or DODONGO!
    And so this is the quick synopsis of PTY LTD ith PTYL!
    It's a TELEANGE and it's a BRATEOPH and it's a BRATERS with GATERS!
    And it's on the TESS SEA- RED SEA- TED SEA- DEAD SEA - HORSE SEA!
    And the only RESSIN we are finding out about it is becuase all of this particular part of HOLLYWOOD was into GREED ARK with RICK the PRICK and COMSTUL MEESE!
    It was Q- COW!
    It was MOOMEN!
    It was CADDLE!
    And it was with BAZZELIECO - MOEBACO - YPECO- BILCO- STONCO- EQUAQUAT!
    Not to be confused with SQUET- SQUESSO!
    And now they got this PITTUNEN: and it's a BUMMYCHE with MICHYMOO and
    MICHE GERICKE!
    You know MICHE GERICKE ?
    She's on the ROBERTA BLOG for COOKING PIZZA !
    And they're all into PATEDERE- TABLEPA- REMPATE- CCOMPATE - CANDEMPA!
    Oh yeah...give it up for PTY LTD!
    Give it up for PTY LTD and with the QUEEN!
    And 777 PINK PANDA ST.
    On that SYN SEA 7!!!!!

    VastaaPoista
  2. Haha nauroin ko tuo 73. oli noi random noitte muuttopuheitte jälkee :D
    Semmosta huvittas kysyä, että minkälaiset välineet ja hinnat sulla on tossa lävistysharrastuksessas? T. yks joka ei oo päässy lävistäjälle asti..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, mie yritin ensin muka laittaa nuita suurinpiirtin aihepiireittäin mut loppuu kohen se alko olen hieman hankalaa:D

      Mulla on ihan oikeet lävistysvermeet, netistä tilatut:)
      Kohta pitäis taas tilata lisää niitä, ja uudet pihdet kun mie olen ne johki hukannu..
      En mie yleensä ota hintaa jos on joku kovinkin läheinen, mut ne joilta oon ottanu niin ei se olekku pari kymppiä, osa sitten antaa enempikin.
      En kehtaa kovin paljua pyytää ku en kuitenkaan mikään ammattilainen ole, vaikka oonki jo monta vuotta nuita laittanu:))

      Poista