Etusivu

keskiviikko 6. elokuuta 2014

Vien sut rannalle ja sieltä suoraan möksälle

Ollaan viimeviikkoina oltu uimarannalla laittoman paljon!:D
Oon polttanu itseni ihan vereslihalle.. Hyvä minä! Yks päivä poltin nahkani niin pahasti, etten voinut kolmeen päivään käyttää vaatteita enkä kävellä.. Kolme-neljä päivää siis istuin kotona ilman vaatteita tuulettimen edessä ja itku silmässä rasvailin ihoa. Kuvia on joo, mutta en niitä viitsi laittaa. Ei ole imartelevia..:D


Välissä käytiin mökkeilemässä, juhlittiin mökillä mun tädin ja samalla pikkuveljen synttäreitä.
Oli oikein mukava viikonloppu kun "koko suku" kokoonnuttiin pitkästä aikaa yhteen. Pelailtiin, uitiin, ulkoiltiin, otettiin aurinkoa. Ja herkuteltiin;)


Mökillä myös vihdoin luovuin monen vuoden talviturkista. Kuvamateriaalia ette saa koska vesi oli kylmää ja jokaisessa kuvassa naama on enempi ja vähempi irvistykseen vääntynyt..:D


Kuten kesään kuuluu, käytiin myös Suomen Tivolissa kuluttamassa yksi hiostavan kuuma ilma.
Peetu sai rannekkeen ja ensin ei meinannut innostua laitteista, mutta loppujenlopuksi otti kyllä ilon irti koko rahasta. Ei meinannut haluta lähteä kotiinkaan.


Sitten pieni valivali!
Mie olen joka vuosi Tivolissa syönyt makkaraperunat. Rakastan makkaraperunoita, mutta niitä tulee harvoin syötyä..
Aki kävi tilaan mulle ne ja tilasi samalla itselleen ja Peetulle ruokaa.
Tämän sain! Joo, anteeks vain mutta missä hitossa ne mun makkarat on?!
Tilasinko nakkiperunat? No joo en. Halusin mun hemmetin makkaraperunani ja ne antaa mulle nakkeja!?
Siis hitto nakkeja ja ranskalaisia. Maksanko oikeesti 6euroa nakeista ja ranuista joita voin tehä kotona ihan mielinmäärin ja paljon halvemmalla??
Hitto jäi kyllä p*skanmaku suuhun. Tivoli haistakoon pitkät nakkiperunoidensa kanssa. NIH! :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti