Etusivu

tiistai 4. maaliskuuta 2014

Etelämammat Lapissa

Tää postaus on ollu luonnoksissa jo marraskuusta asti..:D
Eka oli riitaa ja kinaa, sitten kirjotusinto oli hukassa, jonka jälkeen oon sairastellut vähän väliä ja nyt viimeiset kuukaudet oon ollu niin väsyny ja voimaton ettei yksinkertaisesti ole jaksanut mitään ylimääräistä.
Noh, jos nyt yrittäisi..:D

Elikkäs, Etelänmammat teki vastavierailun mun Helsinkireissun jälkeen. He tulivat porukalla viikonlopuksi tänne juhlimaan mun synttäreitä, lukuunottamatta Viiviä* joka jäi ison masunsa kanssa kotiin. Kokonaisuudessaan viikonloppu oli mielettömän ihana ja mieleenpainuva<3 p="">
Valitettavasti aina kaikki ei mene putkeen, mutta asiat onneksi järjestyy!:)

Perjantaina mammat päättivät hakea pizzaa. Eivät tosin hoksanneet kysyä että minkä kokoisia perhepizzat ovat täällä ja ostivat kaksi perhepizzaa. Viimeiset palat syötiin sunnuntaina..:D



Äiti tykkäsi eteläläisistä, tulivat hyvin juttuun:D



Perjantaina tosiaan aamulla heräsin ennen kukonlaulua. Lähdin ajamaan kohti Oulua josta olin luvannut heidät hakea. Hieman nakersi että jouduin lähteä ajamaan jo ennen kuin he nousivat lentokoneeseen!
Perjantaina vietettiin kahvittelut ja lauantaina sitten biletettiin.
Aloiteltiin kotibileillä meidän luona ja iltaa kohden siirryttiin sitten baariin.




Tässä tais olla joku lauluhomma menossa, jos oikein muistan? Katja* korjatkoon jos muistaa paremmin:D


Sain eteläläisiltä maaaaailman ihanimman synttärilahjan!<3 Olin vitsillä laittanut facebookkiin että mulle saa ostaa tän, ja he olivat sen sitten tilanneet! En ois voinu ilosempi olla!!:D



Viikonloppu meni siis oikein hyvin! Toivon koko sydämestäni että näitä reissuja tulee lisää!
Suunnitelmissa ois lähteä kesällä käymään Espoossa, pakkohan se on kun jo Jennille* luvattiin;)


*Postaus on kirjoitettu puhelimella, enkä saanut nimien taakse blogilinkkejä, ne siis tulee tässä.



4 kommenttia: