Etusivu

perjantai 11. lokakuuta 2013

Vanhaavanhaa

En oo taas kirjotellu piiiitkään aikaan joten nyt tulee läjä tosi vanhoja kuvia..:D

Tässä kuvia mm. mökkireissusta, jossa oltiin loppukesästä.. Herttinen kuin vanhoja kuvia..:D






"Äiti, nyt minä hymyilen sinulle"


Nää kuvat taas on anoppilasta.


Sämpylöitä, namm:3

Testailin klipseistä virkkausta. Ja rakastuin! Nyt onkin urakkana kerätä iso läjä tölkki klipsuja!:)

Nooran luota muutama kuva.

Mun leikkaama sydän ja vieressä Peetun:)


Ostettiin Peetulle pipo. Kuin söpö!<3

Äitin luona oltiin koiravahtina. Keskellä yötä päätti tuo pieni prinsessa kömpiä viereen nukkumaan..:D

Tyylilyyli:)

Jos pääsis kohta postaileen vähän tuoreempia juttuja:D

4 kommenttia:

  1. Olen itse myöskin n, 7lk iässä laittanut kalalle tupakan kavereiden kanssa suuhun. MUTTA ei tulis pieneen mieleenkään enään aikuisiällä rääkätä eläintä. Voi huhhuh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskaltaisin väittää että siinä vaiheessa kun kala on kuollut niin se ei enään kärsi. Vai oletko eri mieltä? Jos olet niin mielellään varmasti kerrot mullekkin että kuinka kuollut kala kärsii tuosta?
      Siekö olet laittanut elävälle kalalle tupakan suuhun? Iljettävää. Häpeäisit!

      Poista
    2. Kyllä olen nuorena laittanut ja en kyllä olekkaan ylpeä siitä mitä pienempänä on tullut tehtyä, mutta en mä kyllä kuolleellekkaan laittais tässä iässä, hyi häpeäisit itte!

      Poista
    3. Oon tosi pahoillani mut en kykene ottamaan sua tosissani:D
      Sie olet laittanu elävän kalan suuhun tupakan ja tuut moittimaan mua siitä että mun KAVERI on laittanu KUOLLEEN kalan suuhun SAMMUNEEN tupakan. Sori mut en voi mitään sille et mua naurattaa:D

      Poista