Etusivu

sunnuntai 12. elokuuta 2012

Viikonloppu

Torstaina siis ajeltiin sinne Rovaniemelle ja perjantaina aamulla noustiin viideltä ja kuuden pintaan oltiin jo ajamassa kohti Sodankylää.
Siellä oli ihan pirun tylsää, koska tultiin niin paljon liian aikasten, koska se tyhmä lappu käski niin..:D
Ärsytti myös kun en ehtiny nähdä siel paljon mitään, ja varsinkin kun en ehtinyt sitä valaa nähdä ollenkaan.. Piti Peetun perässä juosta koko ajan niin harmitti ettei sit nähny eikä saanu otettua yhtäkään kuvaa koko reissulta..

Perjantaina sitten menin puol seitsemän aikaan sinne MLCC:hen ja mun työvuoro oli klo 23-24.
Työvuoron loputtua join sitten pari punaista kalaa (ilman punaista:D) ja sitten lähdettiin Akin kanssa kotiin.
Lauantaina mun eka työvuoro ois ollu klo. 19-20. Hande kuitenkin soitti joskus vähän yli kolme, että Otto ei pääsekkään omaan työvuoroon ja sillä Aleksilla on tanssijuttuja niin pääsisinkö mie tekeen sen 16-17 työvuoron. No mie sitten äkkiä nykäsin tukan kiinni, meikit naamaan, vaatteet päälle ja stetsonin päähän ja lähdin äkkiä sit sinne..
Ehdin suurinpiirtein ajoissa sinne sitten ja aloitin vuoron.
Otto tuli sitten joskus vähän ennen puol viis ja tuli tekeen vuoron loppuun.
Mun vuoro oli sitten silloin 19-20 ja toinen vuoro oli 23-24, mut mie halusin nähdä pääesiintyjän niin Otto suostui vaihtaan vuoroja, joten mun toinen vuoro olikin sitten jo 21-22.
Silloin kymmeneltä aloin sitten juomaan ja ehdinkin illan aikana muutaman ottaa..:D
Oli tosi mukavaa ja haluan kyllä ensi vuonnakin sinne!
Niin ja "voitin" tosiaan arpajaisissakin palkinnon. Olin ostanu yhden arvan joka ei sitten voittanut mitään. Mun vieressä oli joku vanhahko päissään oleva mies, joka sitten voitti evelacen lahjakortin.
Se tuli takas siihen viereen ja sano että "viimeks ku mie katoin niin en ollu nainen, mutta sie olet.. tuossa, oleppa hyvä".
Kiitin sitten ja otin sen palkinnon. Siihen tuli sit joku sen kaveri joka oli viel enempi päissään ja se alako siinä lääppiin ja lässyttään ja mie vaihdoin sit paikkaa:D

Kohta pittää lähtiä Aki viemään asemalle niin se lähtee takas sinne intteileen.
Kuvia ei taas ole, koska unohdin ihan kokonaan ottaa kuvia!:(
Mutta Hande lupas mulle niitä kuvia onneks..:)

2 kommenttia:

  1. siis missä olit töissä ja mitä tekemässä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meri-Lapin Country Campissa olin iltalipunmyyjänä. Kuis?:)

      Poista